• jullie kennen t vast wel.
    Zoniet: Iemans zegt bijv: #gaoverdestreep als...
    dan moet je zeggen of je over de treep gaat of niet, en dan zeg jij weer #gaoverdestreep als


    #gaoverdestreep als je je wel eens alleen gevoeld hebt..

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:01 ]

    Twijfel.


    Ga over de streep als je je wel eens lullig hebt gevoeld om een leugentje om bestwil.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga over de streep.

    Ga over de streep als je wel eens iets hebt gedaan wat niemand weet, maar waar je je wel heel schuldig over voelt

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:26 ]

    Over de streep.

    Ga over de streep als je wel eens iets hebt gestolen van je ouders.

    Ik ga over de streep.

    #gaoverdestreep als je wel eens enigskind zou willen zijn.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 13:31 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nee, dat nooit. Ik heb wel eens ruzie met mijn tweelingbroer maar ik zou niet verder willen leven zonder hem.

    Ga over de streep als je wel eens in je hoofd had zitten om weg te lopen van huis.

    Gaat.

    Ga over de streep als je je wel eens ellendig op school hebt gevoeld en door een gaatje door de grond zou willen zakken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga over de streep

    Ga over de streep als je problemen hebt met eten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga over de streep, en over de volgende, en over de volgende.

    Ga over de streep als je je erg depri voelt op het moment


    Life is hard and then we die

    Gaat over de streep.

    Ga over de streep als je twijfels hebt over de liefde en onzeker erover bent.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij bijna alles kan iedereen wel eens over de streep, iedereen heeft namelijk wel kutdingen meegemaakt, alleen de een in mindere of ergere mate dan de ander.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gaat over de streep. Ben onzeker, maar heb geen twijfels over m'n vriend

    Ga over de streep als je iemand heel erg mist.


    You are beautiful, you are love.

    Ga over de streeeeep,

    Ga over de streep als je wilt dat je voor een keer in de toekomst kan kijken om te weten hoe iets afloopt/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik spring over de streep.
    Ga over de streep als je de laatste tijd snel verdrietig bent.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gaat over de streep.

    Ga over de streep als je snel bang bent voor de mening van mensen om je heen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ga niet over de streep ^^

    Ga over de streep als je zelfdiscipline ontbreekt, en dat je veel dingen uitstelt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.