• Ik moet een bril ;|
    Volgende week is ie klaar en gelukkig is het alleen voor het lezen ;3

    Hebben jullie ook een bril? Zo ja, hoe bevalt het?


    26 - 02 - '16

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik wil bij mijn opticien nog steeds eens vragen hoe het zit met nachtlezen en hoe duur die zijn. Dat lijkt me zo handig. Ik vergeet mijn lenzen toch altijd uit te doen (cat)


    2x zo duur als gewone, maar ze gingen geloof ik wel langer mee en het is dus prettiger ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Waarom gedoe met make-up? Als je ze gewoon in doet voordat je eraan begint is er toch niks aan de hand?


    Nee, maar ik ben dan weer bang dat er iets onder komt of dat het mn oog gaat irriteren. Daarnaast vind ik een bril wel makkelijk op en af zetten..

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Nee, maar ik ben dan weer bang dat er iets onder komt of dat het mn oog gaat irriteren. Daarnaast vind ik een bril wel makkelijk op en af zetten..


    Dat is ook een gedoe met make-up. Plus of min maken je ogen groter of kleiner en daar moet je je make-up op aanpassen. Ook worden je wallen donkerder etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jep, maar gewoon om ver af te kijken. Zo erg vind ik het niet..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    NeverEnough schreef:
    (...)

    Nee, maar ik ben dan weer bang dat er iets onder komt of dat het mn oog gaat irriteren. Daarnaast vind ik een bril wel makkelijk op en af zetten..

    Ik vind mijn bril alleen maar irritant. Zeker als ik mijn haar doe of heb gedaan. En er komt zover ik heb mee gemaakt niks onder. Ik doe wel eens eyeliner op (cat) en dan heb ik nergens last van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yups, voor veraf.. Hij is alleen te groot, kuuuut.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:51 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb al 3 jaar een bril en ben er wel blij mee. Er was anders toch geen andere optie geweest x'D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Endure schreef:
    (...)

    Dat is ook een gedoe met make-up. Plus of min maken je ogen groter of kleiner en daar moet je je make-up op aanpassen. Ook worden je wallen donkerder etc.
    Alsof mensen daar op letten xP Ik heb er nog nooit wat over gehoord.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dai5y schreef:
    (...)Alsof mensen daar op letten xP Ik heb er nog nooit wat over gehoord.


    Mensen zeggen zulk soort dingen ook nooit en mensen kijken je aan als ze tegen je praten dus ja, daar letten ze op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb 8 jaar een bril maar heb ook lenzen erbij. Puur omdat ik mijn bril lame vond uiteindelijk, maar heb nu een nieuwe bril en heb die alleen maar op. (cat)


    -

    Ik draag nu al 3 jaar een bril. Alleen wanneer ik les heb of tv kijk, heb ik hem aan. Best handig (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 19:03 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    NeverEnough schreef:
    Ja, voor het veraf lezen.
    Ik heb namelijk -1.75 & -2.55 wat best slecht is. Maar ik vond mijn bril echt zo lelijk dat ik hem alleen opdeed als het noodzakelijk was.
    Nu heb ik deze vrijdag twee nieuwe gekocht..
    Die zijn gelukkig echt heel mooi! Dus durf ik hem waarschijnlijk ook de hele dag op te houden. (krul)


    -1.75 en -2.55 valt nog best mee hoor (: toen ik dat had, kon ik nog perfect af en toe zonder bril. Nu heb ik -3 en -4 en kan ik bijna niets meer zonder bril.

    Ik heb dus een bril om veraf te zien. Ik heb sinds twee maanden een nieuwe, die ik regelmatig draag. Maar ik heb ook lenzen, dus ik wissel af (:


    The truth may be orange!

    Mijn ogen werken nog pico bello, dus neen, ik heb geen bril. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb een bril, maar ik gebruik hem minder, mijn ogen worden ook 'beter'. Ik heb ooit een wesp onder mijn bril gekregen op de fiets. Niet zo leuk :'D

    Bronx schreef:
    Jep, maar gewoon om ver af te kijken. Zo erg vind ik het niet..


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli