• Ik moet een bril ;|
    Volgende week is ie klaar en gelukkig is het alleen voor het lezen ;3

    Hebben jullie ook een bril? Zo ja, hoe bevalt het?


    26 - 02 - '16

    Bazart schreef:
    Mijn ogen werken nog pico bello, dus neen, ik heb geen bril. (:


    Don't find love. Let love find you.

    NeverEnough schreef:
    Ja, voor het veraf lezen.
    Ik heb namelijk -1.75 & -2.55 wat best slecht is. Maar ik vond mijn bril echt zo lelijk dat ik hem alleen opdeed als het noodzakelijk was.
    Nu heb ik deze vrijdag twee nieuwe gekocht..
    Die zijn gelukkig echt heel mooi! Dus durf ik hem waarschijnlijk ook de hele dag op te houden. (krul)

    Dat valt nog best mee (cat) Ik heb -5,5 en -4,5, met bril dan.

    Ik ben zo blij da'k een bril heb :'D Anders zou ik heel vaak met hoofdpijn rond lopen. Dat effect geven mijn lenzen nou eenmaal, maar dat komt omda'k nog een bijkomende oogafwijking heb. Ik wissel 't dus af en gebruik op school in principe een bril. Helemaal niet erg :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Met m'n rechteroog alleen, kan ik van ver nog amper wat lezen. Gelukkig vangt m'n linkeroog dat op. Voorlopig toch. : $


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn ogen zitten net onder de -5 *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, hij bevalt me prima *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb lenzen en een bril. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh, gelukkig dat het alleen voor het lezen is dan. ;] Al wen je er vast snel aan. Heb zelf geen bril.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb -2.25 links en -2.50 rechts, dus ik heb bijvoorbeeld op school of in de bioscoop echt een bril nodig, maar wanneer het niet noodzakelijk is heb ik hem liever niet op. De oogarts zegt dat mijn ogen daarvan alleen maar slechter worden, maargoed, so be it. c:


    To love is to destroy.

    ik heb lenzen :D mijn ogen zitten ergens tussen -3 en -5 xD

    Ja en nee, daarom heb ik lenzen. Echt blij dat die dingen bestaan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb lenzen. Dat is wel een stuk fijner dan een bril. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nope, nog nooit gehad. De rest in dit huis hebben allemaal een bril, maar ik zie alles nog prima (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo