• Whoooooooooohh!!!!(dance)
    Oké, ik ben dus al zo'n 2 jaar op zoek naar een leuke winterjas en ik heb er vrijdag EINDELIJK één gevonden. Ik ben er echt superblij mee en ik ben er helemaal verliefd op. Het is absoluut niet wat ik zocht, maar ik denk dat ik hem nog leuker vind ^.^
    And that's why I want to share it with you :3
    EDIT: Oh wow, dat zijn een beetje erg grote foto's :x
    Ga ik zo wat aan doen.

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 19:13 ]

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Die capuchon! <3
    Staat je leuk. (:

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

SUPER NAIS! Leuke jas, haha. [:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Staat je leuk! (:

Fighting for peace is like fucking for virginity.

Die is heel cool!
    Hij gaat je echt goed!

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Aragog schreef:
    Die capuchon! <3
    Staat je leuk. (:

Awh, Nikki, you're cute!
    En die jas vind ik echt super gaaf! :]

[ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 19:20 ]

stay safe because I like being alive at the same time as you

Die capuchon is leuk! :Y)

"I shut my eyes in order to see.'

Aragog schreef:
    Die capuchon! <3
    Staat je leuk. (:

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Hij is wel genig, de kleur is apart, maar hij is allesbehalve praktisch ;p Mijn winterjas is echt lekker lang, superdik, capuchon die je vast kan maken, hij kan superhoog dicht etc. Dat vind ik meer een winterjas, deze is meer voor herfstachtige dagen.. Alsnog vind ik 'm wel geinig.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Aragog schreef:
    Die capuchon! <3
    Staat je leuk. (:

Birds born in a cage think flying is an illness.

Die is echt leuk!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Leuk! Mooie kleur ook!

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Endure schreef:
    Hij is wel genig, de kleur is apart, maar hij is allesbehalve praktisch ;p Mijn winterjas is echt lekker lang, superdik, capuchon die je vast kan maken, hij kan superhoog dicht etc. Dat vind ik meer een winterjas, deze is meer voor herfstachtige dagen.. Alsnog vind ik 'm wel geinig.

Gelukkig leven we niet op Antarctica, hè :Y)

"I shut my eyes in order to see.'

Endure schreef:

Afgelopen winter heb ik de heletijd in een net aan herfstjasje gelopen. Zo koud is het ook weer niet hier. Haha.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Seductress schreef:
    Staat je leuk! (:

Don't find love. Let love find you.