• Ik heb al van meerdere vriendinnen gehoord dat ik er echt eens mee moest beginnen, omdat ik een meeslepende schrijfstijl volgens ze had. Dus ik besloot maar eens een beetje een verhaallijn te gaan verzinnen. Eerst begon ik met fantasy en blabla, en uiteindelijk kwam ik op dit uit. Zal het wat zijn? Eigenlijk wil ik er 1 boek van maken waarna ik er een vervolg op wil maken.. What do you think?

    Isabelle is een meisje van zeventien jaar jong die in de vierde klas zit, haar laatste jaar op school. Op school is Isabelle altijd al populair geweest omdat ze altijd vrolijk en lief was voor anderen. Maar wanneer haar moeder een ongeluk krijgt met een auto staat haar hele leven op haar kop, het gaat zeker niet goed met haar. Binnen de kotste keren is haar moeder direct door, afscheid kwam er niet meer van. Na het overleiden valt haar vader helemaal weg, hij doet niks meer en zit alleen met een drank fles op zijn bed voor zich uit te staren. En dan is het kleine zusje, Marlynn van Isabelle er ook nog.

    Op school gaan de cijfers van Isabelle achter uit, zit ze alleen in de pauze's en gaat bijna niemand meer met haar om. Ja? Wie wil er nou bevriend zijn met een wrak? Niemand en dat weet ze ook maar te goed, het gaat uit met haar vriendje en ze staat er alleen voor terwijl ze thuis voor alles zorgt. Uiteindelijk bevind Isabelle zich net op de verkeerde plek en op de verkeerde tijd, haar ex en nog een meisje hebben ruzie over haár. Daar is ze Isabelle het totaal niet mee eens dus grijpt ze in, klappen volgen en vooral veel pijn, andere pijn dan dat ze de afgelopen weken had gevoeld en dat zette de knop om waardoor er elke avond een mes in haar armen zet.

    Maar wanneer haar ook zusje is haar armen overleed word het alleen maar erger, haar vader weet zich weer op te rapen maar word net op dat moment 1 van de grootste lullen die er maar zijn. Hij is nog steeds aan de drank. Maar Isabelle moet sterk blijven, maar hoe?


    Nu ben ik bij mama.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:36 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Het is echt een heel erg mooie verhaallijn. c: Ik zou het boek zeker lezen! En de trailer is ook erg mooi trouwens X


    Stay Strong Darling

    Ik denk dat als je het mooi uitwerkt en het inderdaad een mooie verhaallijn kan worden, maar dan moet je ook realistisch schrijven. Er gebeurt namelijk erg veel drama en ik denk dat het wel wat vermoeiend om te lezen kan worden anders en vooral eentonig :')


    The soul needs autumn.

    De verhaallijn lijkt me wel wat, maar ik raad je aan eerst nog heel wat aan spelling en grammatica te werken voor je er daadwerkelijk een boek van maakt.


    The truth may be orange!

    Leuk verhaal.
    Lees je samenvatting nog eens door, zitten een paar fouten in, verder echt toppie de joppie!
    Zelf wil ik ook graag een boek schrijven en ben al lang bezig, veel werk, maar wie niet waagt die niet wint.


    Once Upon A Time.... I used to sleep. Then this thing called “Netflix” happened…

    Sorry, maar ik vind het iets teveel drama. :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Lifehouse schreef:
    Het is echt een heel erg mooie verhaallijn. c: Ik zou het boek zeker lezen! En de trailer is ook erg mooi trouwens X


    Bedankt.

    Cherish: Daar zal ik op letten, maar wat daar staat is een beetje de basislijn zeg maar.
    Piazon: Ik ben dyslectisch vandaar die fouten, maar als ik hem echt wil gaan uitwerken dan kijkt een vriendin die voor me na.
    xBrownEyes: Oké!


    I'm a fighter, let me go.

    2x? T.T

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:47 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Ikzou het zeker willen lezen(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Knife schreef:
    (...)

    Bedankt.

    Cherish: Daar zal ik op letten, maar wat daar staat is een beetje de basislijn zeg maar.
    Piazon: Ik ben dyslectisch vandaar die fouten, maar als ik hem echt wil gaan uitwerken dan kijkt een vriendin die voor me na.
    xBrownEyes: Oké!


    Dat verklaart veel (: Ik weet gewoon van mezelf dat ik me er snel aan erger en ik zou een verhaal met zo veel fouten dus niet lezen.


    The truth may be orange!

    Lifehouse schreef:
    Het is echt een heel erg mooie verhaallijn. c: Ik zou het boek zeker lezen! En de trailer is ook erg mooi trouwens X


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou het zeker wel lezen, en de trailer vind ik ook mooi gemaakt!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    die trailer is supermooi!

    en de verhaallijn ook!

    Veel te veel drama en let in het vervolg op je schrijffouten, veel mensen haken daardoor af.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het ook teveel drama.


    Take risks and conquer your fears.

    Persoonlijk vind ik het teveel drama voor een boek. Natuurlijk, in ieder goed verhaal hoort een probleem te zijn, maar als veel karakters doodgaan waardoor de hoofdpersoon in een soort spiraal van depressie terechtkomt, is het al gauw erg saai (en bovendien naar mijn smaak veel te heftig om nog leuk te kunnen zijn). Maar ach, dat geldt natuurlijk ook niet voor alle mensen. Als jij het wilt doen, gewoon doen, maar ik zou er geen twee keer naar kijken als ik het in de winkel zag liggen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.