• sterkte


    never give up on things that make you smile.

    Kreayshawn schreef:
    (...)

    Ja ik zie 'm. Ze overdrijft alleen een beetje met al d'r tweets vind ik. Maar goed, ik eh .. weet niet hoe ik hier over moet denken tbh.

    Ik vind zelf dat Louis hier wel goed aan gedaan heeft, hoewel hij het wel iets aardiger had mogen brengen haha.


    never give up on things that make you smile.

    hij heeft dr ook geblokeerd hea.
    maar ik zit echt van: why are we keep pushing htese damn things up their throat

    Ik heb ze nooit als "koppel" gezien, maar altijd als 'beste vrienden'.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Let me love him!
    Haha, las het daarnet op Twitter.
    Serieus, nog nooit heb ik een celebrity zo zien reageren; respect.
    Ja, ik heb respect voor iemand die gewoon zegt wat hij denkt, ook al is hij wereldwijd beroemd.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Novak schreef:
    Als ik 'Larry' zeg, ben ik dan de enige die ze ziet als best friends en niet als in love? Maar oke, ik vind dat hij groot gelijk heeft. Eerst was het nog wel leuk, maar nu worden de Larry shippers té overdreven.

    Inderdaad. Laat die jongens nu gewoon eens doen. Het is niet omdat er een occasionele knuffel is dat ze ineens biseksueel/homoseksueel zijn.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik las Larry Stylinson slippers. Zo fout van mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat is dat kind haar twitter irritant zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Novak schreef:
    Als ik 'Larry' zeg, ben ik dan de enige die ze ziet als best friends en niet als in love? Maar oke, ik vind dat hij groot gelijk heeft. Eerst was het nog wel leuk, maar nu worden de Larry shippers té overdreven.

    Seasons schreef:
    Let me love him!
    Haha, las het daarnet op Twitter.
    Serieus, nog nooit heb ik een celebrity zo zien reageren; respect.
    Ja, ik heb respect voor iemand die gewoon zegt wat hij denkt, ook al is hij wereldwijd beroemd.

    Awh, toen vond Louis het allemaal niet zo leuk meer, geloof ik.
    Die lelijke "Bieber" fan zei z'n moeder zelfs dat ze abortus had moeten laten plegen en ze las dat.
    Sindsdien worden de woorden echt alleen maar vuiler op Twitter, wow.
    Nu tweette Louis naar Zayn en begint er gelijk een hoop gelijk over "Zouis"; wat is er mis met deze mensen?
    Gelukkig zijn er ook nog Nederlanders wakker op Twitter, want #kontknijpdag is nog steeds Trending Topic nummer twee wereldwijd, haha.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik heb Larry nooit echt geshipt, ik had meer zoiets van ze zijn beste vrienden. Maar ik vind het goed dat Louis zoiets zegt want het is bedacht door de fans en het word maar steeds herhaald. Nu laat hij duidelijk weten wat hij ervan vind en misschien had hij het inderdaad aardiger kunnen zeggen maar wie weet hoe lang ze al zulke dingen zegt. Louis zijn geduld raakt ook ooit eens op.


    Physics is awesome

    Seasons schreef:
    Awh, toen vond Louis het allemaal niet zo leuk meer, geloof ik.
    Die lelijke "Bieber" fan zei z'n moeder zelfs dat ze abortus had moeten laten plegen en ze las dat.
    Sindsdien worden de woorden echt alleen maar vuiler op Twitter, wow.
    Nu tweette Louis naar Zayn en begint er gelijk een hoop gelijk over "Zouis"; wat is er mis met deze mensen?
    Gelukkig zijn er ook nog Nederlanders wakker op Twitter, want #kontknijpdag is nog steeds Trending Topic nummer twee wereldwijd, haha.

    ja inderdaad, volgens mij heeft een aantal mensen niet door dat 1D niet een fictieve band is, maar dat het échte mensen zijn met échte gevoelens.


    never give up on things that make you smile.

    Tumblah schreef:
    (...)
    ja inderdaad, volgens mij heeft een aantal mensen niet door dat 1D niet een fictieve band is, maar dat het échte mensen zijn met échte gevoelens.

    Ja, had ik ooit al eens gezegd in mijn drievoudige speech, maar gelukkig deed Louis nu zelf iets.
    Bovendien is dankzij hem PlasticBieber eindelijk verdwenen, yay!
    Nog altijd geen fan, maar hij is mijn held, echt waar.
    Zoals Valerio Zeno zo mooi kan zeggen; "respect, man"!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 23:46 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA


    Don't find love. Let love find you.

    Hahaha serieus, eindelijk is dat over zeg.
    Ik werd daar echt geïrriteerd door al die Larry shippers, maar goed. Ze zijn gewoon beste vrienden en niets meer.