• sterkte


    never give up on things that make you smile.

    En whoep. Dat kind heeft ook weer de dag van haar leven qua nieuwe followers.


    Don't find love. Let love find you.

    Karrueche schreef:
    En whoep. Dat kind heeft ook weer de dag van haar leven qua nieuwe followers.


    HAHAHA ja, daar dacht ik ook dus net aan.

    Seasons schreef:
    (...)
    Ja, had ik ooit al eens gezegd in mijn drievoudige speech, maar gelukkig deed Louis nu zelf iets.
    Bovendien is dankzij hem PlasticBieber eindelijk verdwenen, yay!
    Nog altijd geen fan, maar hij is mijn held, echt waar.
    Zoals Valerio Zeno zo mooi kan zeggen; "respect, man"!


    Is PlasticBieber weg op twitter dankzij Louis? *ik kom niet vaak meer op twitter*:8


    Physics is awesome

    Seasons schreef:
    (...)
    Ja, had ik ooit al eens gezegd in mijn drievoudige speech, maar gelukkig deed Louis nu zelf iets.
    Bovendien is dankzij hem PlasticBieber eindelijk verdwenen, yay!
    Nog altijd geen fan, maar hij is mijn held, echt waar.
    Zoals Valerio Zeno zo mooi kan zeggen; "respect, man"!

    Huh, serieus? Dit heb ik precies gemist.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Vroeger nog : OOOH LOUIS THAT KISS WAS NICE, YOU LOOK SEXY, HOPE SEE MORE OF YOU TONIGHT,

    En nu dit. Wel raar. Maar snap Louis volkomenn. Eleanor & Louis <'3.

    Oczy schreef:
    (...)

    Is PlasticBieber weg op twitter dankzij Louis? *ik kom niet vaak meer op twitter*:8



    Rye schreef:
    (...)
    Huh, serieus? Dit heb ik precies gemist.



    Louis heeft melding van haar gemaakt en nu is ze zelf "opgestapt".


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)


    Louis heeft melding van haar gemaakt en nu is ze zelf "opgestapt".


    En precies hetzelfde hebben zoveel mensen hebben precies hetzelfde als hem geprobeerd en hem lukt het gewoon. Goed van hem, echt goed van hem.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    En precies hetzelfde hebben zoveel mensen hebben precies hetzelfde als hem geprobeerd en hem lukt het gewoon. Goed van hem, echt goed van hem.

    Komt doordat hij een geverifieerd persoon op Twitter is.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oh wauw. Ik vind het eerlijk gezegt echt heel zielig voor dat meisje. Weet je hoeveel mensen Harry en Louis shippen. En zij zet één ding op twitter, ze tweet het niet eens naar hem toe, en ze word nu gehaat en krijgt zoveel doodsbedreigingen door dat Louis zich niet in kon houden. Honestly, hij heeft het recht om het te zeggen. Maar niet om haar naam erin te zetten. Dat is niet eerlijk tegenover haar want zij is niet de enige die het zegt. Dus nu krijgt zijn de schuld op zich van duizende mensen die het zeiden. Sorry maar ik vind dit heel erg en oneerlijk van Louis.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 22:23 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Emblem3 schreef:
    Oh wauw. Ik vind het eerlijk gezegt echt heel zielig voor dat meisje. Weet je hoeveel mensen Harry en Louis shippen. En zij zet één ding op twitter, ze tweet het niet eens naar hem toe, en ze word nu gehaat en krijgt zoveel doodsbedreigingen door dat Louis zich niet in kon houden. Honestly, hij heeft het recht om het te zeggen. Maar niet om haar naam erin te zetten. Dat is niet eerlijk tegenover haar want zij is niet de enige die het zegt. Dus nu krijgt zijn de schuld op zich van duizende mensen die het zeiden. Sorry maar ik vind dit heel erg en oneerlijk van Louis.


    Maar het was waarschijnlijk de druppel die de emmer deed over lopen. Het is natuurlijk niet goed dat hij zich tot een persoon richt maar wie weet hoe vaak ze dat al heeft gezegd.


    Physics is awesome

    LOUIS FOR PRESIDENT!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Emblem3 schreef:
    Oh wauw. Ik vind het eerlijk gezegt echt heel zielig voor dat meisje. Weet je hoeveel mensen Harry en Louis shippen. En zij zet één ding op twitter, ze tweet het niet eens naar hem toe, en ze word nu gehaat en krijgt zoveel doodsbedreigingen door dat Louis zich niet in kon houden. Honestly, hij heeft het recht om het te zeggen. Maar niet om haar naam erin te zetten. Dat is niet eerlijk tegenover haar want zij is niet de enige die het zegt. Dus nu krijgt zijn de schuld op zich van duizende mensen die het zeiden. Sorry maar ik vind dit heel erg en oneerlijk van Louis.

    Deels heb je gelijk.
    Maar zoals je het zegt, ze is "zomaar" iemand die het zei en Louis is ook "zomaar" iemand die ineens beroemd werd.
    Natuurlijk is zij niet de enige, maar natuurlijk hoeft Louis nog niet alles te accepteren en leuk te vinden omdat hij "gekozen heeft" om beroemd te zijn.
    Hoe dan ook, zij zegt iets dat kennelijk kwetsend is voor Louis en dat was één van de dingen dat hij flipte; waar hij overigens zijn excuses voor heeft aangeboden aan de "echte" fans.
    Persoonlijk denk ik dat je dan zelf op moet vatten of je bij die echte fans hoort of niet, dus ook dat meisje.
    Louis reageerde trouwens twee keer naar haar die avond, misschien zegt dat ook wel iets over haar?
    Wie weet heeft hij haar wel vaker voorbij zien komen of volgt hij haar, waardoor hij dat in de gaten hield of gezien heeft?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Deels heb je gelijk.
    Maar zoals je het zegt, ze is "zomaar" iemand die het zei en Louis is ook "zomaar" iemand die ineens beroemd werd.
    Natuurlijk is zij niet de enige, maar natuurlijk hoeft Louis nog niet alles te accepteren en leuk te vinden omdat hij "gekozen heeft" om beroemd te zijn.
    Hoe dan ook, zij zegt iets dat kennelijk kwetsend is voor Louis en dat was één van de dingen dat hij flipte; waar hij overigens zijn excuses voor heeft aangeboden aan de "echte" fans.
    Persoonlijk denk ik dat je dan zelf op moet vatten of je bij die echte fans hoort of niet, dus ook dat meisje.
    Louis reageerde trouwens twee keer naar haar die avond, misschien zegt dat ook wel iets over haar?
    Wie weet heeft hij haar wel vaker voorbij zien komen of volgt hij haar, waardoor hij dat in de gaten hield of gezien heeft?
    Dit is niet de enige tweet die ze heeft gestuurd ze bleef 6x door gaan en heeft 6 verschillende tweets over Larry gestuurd

    meeste mensen nemen het te serieus:
    als Harry een shirt draagt met: "Harry<3Louis" Denken meteen dat hij bedoelt dat ze homo zijn! Ik draag tog ook een shirt met: "I love my friends" dat betekend toch ook niet dat ik in love ben met al mijn vrienden?? Ze denken niet eens na, ik ben het volkomen eens met Louis:)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Waarschijnlijk is dit met voorbedachte rade, want dat meisje heeft hem niet eens gelinkt ofzo.
    Louis heeft dus zelf 'larry' opgezocht, anders was hij niet op die tweet gekomen.


    Tell me about it, stud.