• Dit is gewoon zo fout.
    Ik was al geen fan van Ian Thomas, maar nu...
    Hij was eerst een kopie van Bieber en nu probeert hij een gangster na te doen.
    Ligt het nu aan mij of is dit gewoon amusanter dan ooit?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik trol hem hard HAHAHA


    Alleen maar tranen van geluk

    Cherish schreef:
    Lol, ik heb het niet eens afgeluisterd. Ik heb niets tegen Ian (hij boeit me eigenlijk gewoon niet), maar hij zou zich beter met andere dingen bezighouden dan rappen want hier bakt hij niet veel van.


    Don't find love. Let love find you.

    Iedereen weet dat elke artiest kritiek krijgt, hij steekt het in wat zogezegd een lied moet voorstellen, wat iedereen al weet en totaal niet origineel is! Hij mag zoveel proberen als hij wil maar volgens mij zal hij er niet populairder op worden. Goh, ik kan hem écht niet uitstaan! Ik heb het zelfs niet uitgehouden het helemaal te beluisteren!
    En een meisje dat zegt: "Ik kom harder dan ooit"? Zij is blijkbaar te jong om de dubbelzinnigheid erin te zien, ze zal zich nog wel schamen later.


    O, look at all the fucks I give:

    Nee, gewoon niet dit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barton schreef:
    Nee, gewoon niet dit.

    Is toch lekkere beat?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben nu aan het luisteren en het nog slechter dan ik dacht. En het is Belgisch waardoor het alleen maar grappiger word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is eigenlijk zo'n moment waarop ik als Nederlander een flauwe grap over Belgen zou moeten maken, maar.. dat zal ik maar niet doen.


    Simple, but effective.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Is toch lekkere beat?


    Hahaha. Nee, gewoon niet haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kill it with fire!


    The truth may be orange!

    Shinhwa schreef:
    Op dit soort momenten ben ik echt heel erg blij met mijn muziek style... Kill it with fire ._.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Yancy schreef:
    Rappen met een Belgisch accent klinkt echt geweldig lachwekkend. :') Sorry Belgen.


    To infinity and beyond •



    26 - 02 - '16

    Net heb ik dat liedje geluisterd, ik had zoiets van: "Dafuq"...
    Geef mij dan maar Justin Bieber. ö


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Shinhwa schreef:
    Op dit soort momenten ben ik echt heel erg blij met mijn muziek style... Kill it with fire ._.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Yancy schreef:
    Rappen met een Belgisch accent klinkt echt geweldig lachwekkend. :') Sorry Belgen.

    Liever dat er wordt gelachen met ons accent dan er om wordt gehuild denk ik dan maar. Hebben mensen er nog plezier aan.. :')


    O, look at all the fucks I give: