• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:09 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik lachte naar haar en begon toen wat te eten. Maar heel veel kreeg ik toch niet binnen.
    Na 1 boterham hield ik op en keek haar afwachtend aan.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik zucht. Ax? Serieus? 1 boterham. Ik pak mijn appel vast en sta op. 'Dan gaan we maar zeker.' Ik wrijf even zenuwachtig over mijn buik en pak dan met mijn vrije hand de zijne vast zodat ik hem naar buiten kan trekken, naar zijn auto.

Axton
    "Sorry. Ik maak je gek met mijn nerveus gedoe, zeker?" mompelde ik, terwijl ik het portier voor haar opende. Wanneer ze zit, gooi ik de deur toe en stap ook in. Ik zet de auto aan en verplicht mezelf langzaam te rijden.

Alexi
    'Als je je beter op je gemak voelt als je snel rijd mag je wel ok?' zeg ik zachtjes. Ik wil zorgen dat hij zich beter voelt.

Axton
    "Nee, hoor. Dat zal nu niet werken. Ik zal mezelf wel op een andere manier proberen te kalmeren." glimlachte ik. Ik rij gewoon, best rustig eigenlijk en probeer mezelf gewoon af te leiden.

Alexi
    Ik leg mijn hand op zijn been en knijp er bemoedigend in. Mijn hoofd leg ik tegen het raam en ik tel de seconden. Ik ben nieuwsgierig en zenuwachtig tegelijkertijd. Ik zie het ziekenhuis en stap dan vlug uit. Oma staat ons lachend aan te kijken om ons nerveuse gedoe en loopt op ons af. 'Zenuwachtig jullie misschien?' zegt ze.

Axton
    "En niet een beetje." mompelde ik zacht. Ik greep Alexi haar hand vast, een tikkeltje beschermend.
    "Pfoe, maar we zijn er klaar voor. Toch, schat?" vroeg ik dan.

Alexi
    Ik druk een kusje op zijn wang als antwoord. Als ik nu praat gaat mijn stem zeker weten trillen. Oma leid ons mee naar binnen en meld ons aan terwijl ik in een stoel ga zitten. ik zit nog maar net als er een dokter 'Mevrouw Parker?' roept en ik sta knikkend op. Ik mag op een bed liggen en doe mijn trui af. Mijn shirt doet de vrouw naar boven en ze doet een soort van gel op mijn buik. Dan zet ze een apparaatje op mijn buik en glimlacht 'Klaar voor jullie kindje te zien?' vraagt ze ons.

[Geen idee Amparo :')]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik had haar hand nog steeds vast en knikte gespannen op de vraag van de vrouw. Ik kneep nog even bemoedigend in Alexi haar hand en wachtte weer nerveus af.

Alexi
    Ze zet het apparaat aan en glimlacht. 'Het lijkt erop dat jullie een tweeling kregen.' zegt ze en ik glimlach. Ze legt ons uit waar je de handjes en het hoofdje ziet. In menselijke vormen zit ik al verder dan 3 maanden. Hoe kan dit in 2 weken tijd?

[En Lize, hoe gaan we verder met Jake en Leslie? :3 het zoenverbod is wel al weer opgeheven :Y) hahaha]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik kijk eerst verwonderd en met grote ogen toe. Een tweeling?
    Maar dan begin ik te glimlachen. Eigenlijk is dat toch perfect. Zo zijn ze nooit alleen.
    Ik kneep nog eens in Alexi haar hand, terwijl mijn ogen glinsterden van geluk. Ik moest nog meer grijnzen, toen ik een steeds duidelijker beeld kreeg van de kindjes.
    "En zie je al of het jongens of meisjes zijn?" vroeg ik dan.

Alexi
    Ze kijkt nadenkend naar het scherm. 'Een jongen en een meisje waarschijnlijk.' zegt ze. Ik kijk vertedert naar de beelden en kijk naar oma die tranen in haar ogen gekregen heeft. 'Ik word overgrootmoeder.' zegt ze zachtjes en glimlacht me warm toe.

[ahn ok xd]

Jake
    Ik word wakker door geluiden op de gang en word me gewaar van Leslie die dicht tegen me aan ligt. Ik zoen haar zachtjes op de lippen. 'Goeiemorgen prinses.'