• Gisteravond stond het al op twitter, maar ik wou het gewoon niet geloven. Een Nederlands leraar, waar ik drie jaar lang les van had gehad zou zijn overleden. Een schok voor mij, omdat ik het gewoon niet wilde geloven. Je moet weten dat er nog nooit iemand die ik echt ken is overleden, tot nu.
    Ik kwam vanochtend op school in de hoop dat het allemaal een grap was, maar zodra de leraren ons vroegen om te verzamelen bij de leraar die we dat uur zouden hebben wist ik al dat het geen grap was. Onze teamleider vertelde hoe hij was overleden en ook dat er een kamer was ingericht om stil te staan bij zijn dood en een bericht in een speciaal boek te schrijven.
    Een heleboel mensen moesten huilen, waaronder ik. Hij was altijd een geweldige leraar en vond het niet erg als je hem opeens een vraag kwam stellen over een ander vak dan Nederlands. De sfeer op school was ook heel apart, sommige mensen probeerden gewoon normaal door te gaan, maar anderen waren echt heel stil. Het was ook wel raar als er dan opeens een brugger langs rende die het eigenlijk niet zo veel kon schelen.

    Ik heb echt het idee dat hij elk moment weer kan langslopen, op een of andere manier leken leraren altijd onsterfelijk, ze gingen met pensioen en dan kreeg je een nieuwe leraar. Dit is allemaal zo onwerkelijk, dat ik het nog steeds niet helemaal besef.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Unbleliveble-big,HUG!!!!!!!!!!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    GeverfdeDame schreef:
    Unbleliveble-big,HUG!!!!!!!!!!


    Dankje, je bent een schat <3


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dat is vreselijk. Heel veel sterkte!

    Hoe is hij overleden?

    1Demy schreef:
    Hoe is hij overleden?


    Een hartstilstand..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    (...)

    Dankje, je bent een schat <3



    (H)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lioncourt schreef:
    Dat is vreselijk. Heel veel sterkte!



    Bedankt.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 15:40 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Aaw dat is kut :( Sterkte!!


    As travars

    Awh. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Awh..
    Dat is niet leuk
    Heel veel sterkte<3
    Een jaar geleden was er ook zoiets gebeurt maar dan met een leerling waar ik goed mee bevriend was, ik zal haar nooit vergeten<3
    Alleen was het door zelfmoord.
    Ik weet dus hoe het voelt.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:04 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wat vreselijk.. Het hoort helaas bij het leven. Heel veel sterkte!

    And a cyberhug.


    You are beautiful, you are love.

    Dat is vreselijk, heel veel sterkte!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Naw'h da's echt D:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aww :c Heel veel sterkte lieverd!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran


    26 - 02 - '16