• Gisteravond stond het al op twitter, maar ik wou het gewoon niet geloven. Een Nederlands leraar, waar ik drie jaar lang les van had gehad zou zijn overleden. Een schok voor mij, omdat ik het gewoon niet wilde geloven. Je moet weten dat er nog nooit iemand die ik echt ken is overleden, tot nu.
    Ik kwam vanochtend op school in de hoop dat het allemaal een grap was, maar zodra de leraren ons vroegen om te verzamelen bij de leraar die we dat uur zouden hebben wist ik al dat het geen grap was. Onze teamleider vertelde hoe hij was overleden en ook dat er een kamer was ingericht om stil te staan bij zijn dood en een bericht in een speciaal boek te schrijven.
    Een heleboel mensen moesten huilen, waaronder ik. Hij was altijd een geweldige leraar en vond het niet erg als je hem opeens een vraag kwam stellen over een ander vak dan Nederlands. De sfeer op school was ook heel apart, sommige mensen probeerden gewoon normaal door te gaan, maar anderen waren echt heel stil. Het was ook wel raar als er dan opeens een brugger langs rende die het eigenlijk niet zo veel kon schelen.

    Ik heb echt het idee dat hij elk moment weer kan langslopen, op een of andere manier leken leraren altijd onsterfelijk, ze gingen met pensioen en dan kreeg je een nieuwe leraar. Dit is allemaal zo onwerkelijk, dat ik het nog steeds niet helemaal besef.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Omnivium schreef:
    Wat vreselijk.. Het hoort helaas bij het leven. Heel veel sterkte!

    And a cyberhug.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zit bij je op school en voel met je mee.
    Hij was echt een goede leraar en ik kan t ook nog steeds niet geloven.
    Veel sterkte in iedergeval x


    It's darkest just before the dawn <3

    Lioncourt schreef:
    Dat is vreselijk. Heel veel sterkte!



    Ik had dat ook met een docente die me ontzettend geholpen had tijdens een uitwisseling. Echt vreselijk om zoiets mee te maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heftig! Succes met het verwerken van dit verlies.


    Don't find love. Let love find you.

    Bedankt iedereen!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Heel veel sterkte ! zo is er dus van mij een oude klasgenoot gestorven gisteren. Ik voel me er zo naar door ! *huggggg*


    I solemny swear i am up to no good

    Nawh, -hug-
    Veel sterkte! (flower)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Wat verschrikkelijk!
    Voor jou en de hele school.
    Sterkte!

    10000 Cyberhugs!


    Tijd voor koffie.

    Ik heb dat ook een keer meegemaakt met een leraar, nou had ik geen les van hem, maar kende ik hem wel van gezicht, en had ik er ook wel eens een praatje mee gemaakt. Die leraar overleed ook aan een hartstilstand, maar dat was tijdens school. Een hele rare gewaarwording; eerst allemaal ambulances, daarna angst, en toen het bericht kwam dat hij was overleden heel veel verdriet...
    Sterkte!


    Bad decisions make good stories.

    Heb ik twee keer meegemaakt met leraren van de basisschool; één toen ik in groep 8 zat, de andere toen ik van school af was en in de tweede zat. Maar vooral die eerste vond ik echt erg..

    Sterke! (H)


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Aawh, dat is zo vreselijk )':
    Ik heb het ook eens gehad, met een leerkracht waar ik nogal gehecht aan was, alleen was het bij mij maar vals alarm en kwam ik er heel snel achter dat het inderdaad zo niet was, maar ik kan me goed voorstellen hoe het moet voelen.
    Sterkte, want zoiets is zwaar ]=


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.