• Is there hope?
    Is there any chance to survive?
    What will people going to do when they think there is no exit?
    What will they do to survive..


    *********

    De wereld wordt overvallen door monsters die snakken naar mensen met een hartslag. Op jacht naar bloed, hersenen, alles wat een levend persoon heeft. Mensen zeggen, het zijn zombies genaamd: The Walkers.

    De wetenschap heeft een onveranderbare fout gemaakt waardoor de hele wereld nu zou moeten vechten voor hun leven.
    Is er een tegengif waardoor alles weer beter word? Is er hoop voor de mensen die dit drama mee moeten maken, zover ze het volhouden? Komt er een dag dat iedereen weer zorgeloos naar buiten kan stappen zonder zich zorgen te maken om aangevallen te worden door Walkers of de gelijksoortige genaamd de mens? Is alles doen om te overleven het waard?
    Lets see how these people survive, if they can.

    - Gebaseerd op: The walking dead.
    - Start story: Nog onbekend.
    - 16 +
    - Horror, drama en romantiek.


    If you like it, click on the link.
    http://www.quizlet.nl/stories/97521/beware-for-the-walkers/

    Neem alvast abbo, want ik waarschuw niet.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 14:06 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    We can try it. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zhe Walking Dead.


    "I shut my eyes in order to see.'

    O, wat leuk. Het eerste wat je hebt gepost. Haha, sorry oké, het faalt. Ik ga een kijkje nemen!


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    O, wat leuk. Het eerste wat je hebt gepost. Haha, sorry oké, het faalt. Ik ga een kijkje nemen!


    Hahaha!:Y)
    Thanks. x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Neelsel schreef:
    We can try it. (:

    Yes we can! ='D


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik zag "Walkers" staan, dus moest wel klikken! ME LIKES.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Ik zag "Walkers" staan, dus moest wel klikken! ME LIKES.

    Super! <'3
    Ik denk wel dat ik binnenkort het eerste deeltje online zet (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Brains !


    26 - 02 - '16

    Ik luister naar het nummer Outnumbered, dus ik moet hem dan wel lezen, eh.


    Food.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Super! <'3
    Ik denk wel dat ik binnenkort het eerste deeltje online zet (:


    Leuk, ben benieuwd! ;D

    Feline schreef:
    Brains !


    Jummm :'D


    You are beautiful, you are love.

    De wereld wordt* overvallen (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Toevallig heb ik een Keep calm and kill zombies T-shirt van mijn zus aan :Y).
    Ik neem even een kijkje.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Neelsel schreef:
    De wereld wordt* overvallen (:

    Ow sorry haha. Ik ben slecht met dt gebeuren. Voor de rest schrijf ik zo goed mogelijk. Alleen dt valt tegen, haha x]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Er staan al een paar hoofdstukken online (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)
    Ow sorry haha. Ik ben slecht met dt gebeuren. Voor de rest schrijf ik zo goed mogelijk. Alleen dt valt tegen, haha x]

    Ik heb de eerste drie/vier hoofdstukken gelezen (der staan idd een paar kleine dt-foutjes in, tot zover ze klein kunnen zijn) maar het verhaal is gewoon niet echt m'n ding... :X


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please