• Post hier een leuk liedje AND GET BACK TO WORK :Y)
    Wat zouden jullie nu moeten leren of maken van huiswerk? Ik tekenen, let's get started.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.


    Ik zou een schrijfles moeten voorbereiden voor morgen, maar ik heb heel erg hoofdpijn en absoluut geen zin...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zou nu eigenlijk mijn kenningsmakingsactiviteit voor stage moeten voorbereiden.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik zou eigenlijk aan Frans moeten werken, blegh.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”


    Shoganai i ne~

    Een brief voor Frans.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zou aan een verslag kunnen beginnen... :Y)


    You are beautiful, you are love.


    ~*~Niks~*~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo


    Spaans So over perfecto. Hoe makkelijk :')

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:19 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Eigenlijk hoor ik nu bezig te zijn met Grieks.. :3 En mijn werkstuk dat vrijdag af moet zijn en ik nog niet aan begonnen ben.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Engels. (cat)


    Just keep your head up. Stick on the ice.


    Ik hoor bezig te zijn met duits presentatie

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:29 ]


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik moet een paper maken voor Politiek & Politieke Wetenschap. Geen zin in :') maar hij moet morgen worden ingeleverd :')


    Life is hard and then we die



    Eigenlijk zou ik nu een schrijfopdracht moeten maken, maar ik ga eerst wiskunde doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.