• -

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 7:18 ]

    Gewoon naar hem toe gaan en met hem praten. /care wat anderen ervan denken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moet je niks aantrekken van zijn vrienden. Het beste kan je met hem gaan praten als hij alleen is, dan heb je ook geen last van zn vrienden.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:25 ]

    Als hij er niet voor gaat, dan moet jij ervoor gaan. Anders zal er nooit iets van komen. Veel succes!!!


    It's so easy to be evil

    Waarschijnlijk doen bijna alle jongens dat bij vrienden in de buurt.

    En voor de rest. Tja, ik heb niet veel bruikbare tips :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jongens doen inderdaad altijd anders bij hun vrienden in de buurt. Praat eens met hem op een moment dat hij alleen is en misschien kan jij hem ook zo beter leren kennen, zo weet je al snel of hij jou ook ziet zitten.

    -

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 7:18 ]

    Ik zou dat groepje zeker niet negeren, misschien kan je vragen aan hem waarom zijn vrienden altijd zo naar je kijken?

    -

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 7:19 ]

    Dan is het gewoon afwachten denk ik.. Sterkte! En ik hoop écht dat het wat wordt <3

    Gewoon mee praten!
    Het komt wel goed, geef het wat tijd!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Hmm, die sms was wel een goed idee denk ik, alhoewel je het beter in real life had kunnen doen maar dan was hij misschien wel dichtgeklapt. Ik hoop voor je dat het werkt!
    Maar, als hij zich laat tegen houden door zijn vrienden, is hij jou dan wel waard?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    CyberLord schreef:
    Gewoon naar hem toe gaan en met hem praten. /care wat anderen ervan denken.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    CyberLord schreef:
    Gewoon naar hem toe gaan en met hem praten. /care wat anderen ervan denken.

    CyberLord schreef:
    Gewoon naar hem toe gaan en met hem praten. /care wat anderen ervan denken.


    †