• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Naging : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door Naomia : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge NOOIT ZELF AANMAKEN!

    Naam:
    Quizlet Naam:
    Leeftijd (Personage) :
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (Met foto) :
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:41 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam: Levi Runner (spreek uit als: Lievei)

    Quizlet naam: Dodge
    Leeftijd(Personage): 17

    Geslacht: Man/ Jongen

    Innerlijk: Mysterieus, soms agressief, soms heel soms heeft hij een kinderachtige bui en soms kan hij lachen tot hij stikt of bewusteloos is. Loopt altijd alleen, houd niet van drukte. Hij is erg sterk en als het uit komt op vechten wint hij meestal. Het is ook niet slim om hem kwaad te maken en hij kan niet tegen zijn verlies. Hij is erg atletisch en flexiebel . Hij heeft meestal een capuchon op en anders een pet.

    Uiterlijk(Met foto) :





    Exrta: Hij heeft veel spieren en harde sterke botten, door jaren trainen. Hij heeft 4 stalen platen in zijn kop want hij is er eens op gevallen en zo hard dat zijn schedel ondersteuning nodig heeft. Hij zat vroeger op een paar soorten kampen en in het leger en die hebben hem geleerd te overleven in het wild.

    Hij is de gene die het schip heeft laten zinken!
    Aan het begin heeft hij wat geheugen problemen, en hij weet dus niet wie hij is en wat hij gedaan heeft. Dus moet hij eigenlijk uitkijken dat niemand hem herkent

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam: David 'Dave' Cooper 'Coop' Andrews.
    Quizlet Naam: YouAreMyLover
    Leeftijd (Personage): 17
    Geslacht: Jongen.
    Innerlijk: David is best aardig maar ook wel arrogant, hij wil graag gelijk hebben maar als hij die niet heeft word hij best boos. Alleen tegen zijn vrienden is hij openlijk over zichzelf. Vreemde mensen moet hij eerst aan wennen voor hij echt aardig tegen ze doet. Toch is David wel gevoelig, maar showt dat niet.
    Uiterlijk (Met foto):


    Vak draagt hij spijkerbroeken en t-shirts. Hij is 1.93 lang en weegt 63 kilo. Hij heeft donkerblond/bruin haar en bruine ogen.
    Het bandje om zijn pols betekend heel wat voor hem want die was van zijn vader die twee jaar geleden is overleden aan een hartaanval.
    Extra: David weet wie de boot heeft laten zinken maar vertelt het niemand, maar wil er wel iets voor terug hebben, Chantage dus.
    Ook heeft David iets met zijn hart en moet daarvoor pilletjes slikken.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 17:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zal ik hem voor je in de spotlight zetten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yes Please (H)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Hij staar er ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet of ik mee ga/kan doen.. Maar hoeveel pers max?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Uh.... Als het niet zo wordt als al die andere verdwaald-op-eiland rpg's wil ik wel meedoen.
    Let me do a boy.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ongeveer 10, 5 jongens en 5 meisjes, of misschien doe ik 8.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Die andere was een fout, ik had hem verkeerd geplaatst. :X


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dodge schreef:
    Die andere was een fout, ik had hem verkeerd geplaatst. :X


    Liefie ze bedoelde niet je andere rpg van deze, maar álle verdwaald-op-eiland RPG's. xD Er zijn er nogal wat namelijk. X


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    echt? Nooit geweten :o


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dodge schreef:
    echt? Nooit geweten :o


    Ach joh, geeft niet. Deze is wel uniek btw :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mag ik een meisje reserveren? uitleg komt morgen (A) want ik moet nu gaan


    Do what people say you can't.

    (: Wahaa, ik heb er aan zo'n 5 meegedaan, maar laat het me weer eens proberen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oh weet ik veel, Thank you YouAreMyLove (H). Reseveringen zijn geplaatst. wat loopt deze beter :o


    "Find peace in who and what you are." — Saphira