• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Naging : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door Naomia : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge NOOIT ZELF AANMAKEN!

    Naam:
    Quizlet Naam:
    Leeftijd (Personage) :
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (Met foto) :
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:41 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    xVanilla schreef:
    Ik vul hem morgenochtend in oke?


    Is goed, bijna iedereen doet dat dus :P


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam: Matt Jake Ledger
    Quizlet Naam: Naging – er ging wat mis met invullen maar ik verander dit zo snel mogelijk-
    Leeftijd (Personage) : Twintig
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Matt, maar soms ook Jake genoemd, is een humoristiche jongen. Hij is niet arrogant, is geen uitslovertje of zo maar vind het leuk om met mensen om te gaan. Als hij gekwetst wordt, wil hij meestal wraak (die kan soms erg zoet zijn). Matt kan heel serieus zijn, maar is meestal wel in voor humor (meestal droog, maar grappig).
    Als er iets ergs gebeurd met hem, probeert hij het meestal weg te bergen zodat niemand zijn zwakke punten ziet. Jammer genoeg zien toch mensen het en dan geeft hij toe. Als er met iemand anders iets is, ookal kent hij hem of haar niet of nauwelijks, hij helpt, hij probeert degene te zijn die degene steunt. Hij is erg goed in medicijnen/zalfjes maken, omdat zijn moeder dokter is geweest, zijn vader even. Meestal redt hij zichzelf niet, omdat hij anderen belangrijker vind. Nee, je kan niet zeggen dat Matt egoïstisch is. Een beetje te weinig, zeggen sommigen.

    Uiterlijk (Met foto) : Matt heeft donker haar, tot vlak boven zijn nek. Hij doet niet veel aan zijn uiterlijk, maar toch ziet hij er heel goed uit. Zijn armen zijn licht gespierd, maar hij heeft nooit getraind, wat hij allemaal onzin vind.







    (:

    Extra: Hij kan gitaar spelen en zingen, hij wil wel graag in een band maar nog liever wil hij acteren.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 22:17 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hm... ik denk dat ik mensje ga veranderen. Weet niet of ik hem bij Matt vind passen...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lol


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Laat maar ik ben blind

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 21:37 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Wel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zag dat een beetje laat xD sorry

    3. Matt Jake Ledger door Naging : Zou een ster geweest zijn als de boot niet was gezonken

    is dat van die ster leuk ofzo :P agenzien je beide personen niks hebben met hun geheugen en niks hebben gezien (Blijkbaar)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Is goed. Ik zal even de plaatjes aanpassen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oke


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam: Maya Hard
    Quizlet Naam:AroonCat
    Leeftijd (Personage) : 16
    Geslacht:Vrouwelijk
    Innerlijk:Behulpzaam, aardig, snel aangebrand, dapper,Soms agresief, goed in verdediging en totaal niet egoistisch.
    Uiterlijk (Met foto) :







    Maya heefd glanzend blauw haar en ijsblauwe ogen met een donker randje eromheen en een zachte blanke huid.
    Verder heefd ze een neus en tong piercing en een tatoo op haar heup, een hartje met blauw vuur eromheen.

    Extra: Op het schip heefd ze 3 keer opgetreden, ze zong dont jump van Tokio Hotel, its disgusting van miranda cosgrove en Fire Work van Kary perry.
    Ze is opzich niet agressief maar als er iets met vrienden of famillie gebeurd kan ze best Pissig worden.
    Ze gaat niet met de mode mee en heeft overal haar eigen aparte smaak bij (ze is Emo).
    Maya heefd bij de schipbreuk veel mensen in veiligheid gebracht maar is zelf bijna doodgegaan.
    Ze klapte in de zee tegen een rots en ze heefd een wond schuin op haar voorhoofd en is wat geheugen verloren van op het schip.
    Ze heefd oorspronkelijk pikzwart haar en weet wie het schip heefd laten zinken.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 21:52 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Oke, ik heb slecht nieuws, ik heb even gekeken en ben bang dat ik mijn rol moet afzeggen voor deze RPG omdat ik eigenlijk bij te veel RPG's sta ingeschreven om ervoor te zorgen dat ik ook bij deze RPG de volle 100 procent zal geven ! Dus je mag iemand anders blij gaan maken met een rol bij de meisjes, mij mag je - helaas - van de lijst afhalen :c


    Nieuwe regel! • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Shooter schreef:
    Oke, ik heb slecht nieuws, ik heb even gekeken en ben bang dat ik mijn rol moet afzeggen voor deze RPG omdat ik eigenlijk bij te veel RPG's sta ingeschreven om ervoor te zorgen dat ik ook bij deze RPG de volle 100 procent zal geven ! Dus je mag iemand anders blij gaan maken met een rol bij de meisjes, mij mag je - helaas - van de lijst afhalen :c


    Jammer ja, soms kan het niet anders... ik zal je eraf halen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ben er niet echt met mijn hoofd bij vandaag (zip)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    iemand idee voor plaatje van Matt?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel