• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Naging : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door Naomia : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge NOOIT ZELF AANMAKEN!

    Naam:
    Quizlet Naam:
    Leeftijd (Personage) :
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (Met foto) :
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:41 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naging schreef:
    Acteur van (jee als ik al zijn films moet gaan opnoemen....)

    The Dark Knigt, I'm not thhere, Brokeback Mountain, The Brothers Grimm, Lords of Dogtown, Monster's Ball, A Knight's tale, The Patriot, Then things I hate about you, Paws..
    Een paar films zo even..

    Ja zelfmoord gepleegd, waarom moeten leuke mensen nou altijd zelfmoord plegen (gelukkig leven een paar van mijn liefdes nog xd)


    Omg echt ik ben nu helemaal in shock
    Echt meer dan de helft goede acteurs zelfmoord hebben gepleegd... Zien ze dan niet dat ze worden gewaardeerd? Nou ja ze doen het toch om zichzelf nog bekender te maken maar oké.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik had een vraagje. Mag je ook al bestaande mensen nemen (Jackson Rathbone, etc.), maar dan als namen met dezelfde foto?
    Dat je zeg maar dit hebt:
    Naam: Jackson Rathbone
    .....
    Uiterlijk: Zijn foto.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Naam:Agate (edelsteen) Jule (juweel) Bouvier
    Quizlet Naam: AgentP
    Leeftijd (Personage) : 16
    Geslacht:meisje
    Innerlijk:Agate is 2 jaar geleden verhuisd uit Frankrijk waar ze oorspronkelijk vandaan komt. Maar ze spreekt ook vloeiend Nederlands en Engels. Ze is zachtaardig en word niet snel boos. Maar als ze boos is, is ze dat ook echt.
    Uiterlijk (Met foto) :Ze heeft blond haar waar soms donkere plukken in zitten.Een in ongeveer 1,67 lang. Haar ogen zijn heel donker en omdat ze blind is zie je haar pupil niet.


    Extra:Ze is blind vanaf haar 7de.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 13:11 ]


    Do what people say you can't.

    naam: Richard Droven
    Quizlet naam: Elly4ever
    leeftijd (personage): 16
    geslacht: man
    Innerlijk: Richard is een beetje een mysterieuze jongen, je krijgt moeilijk hoogte van hem. Hij heeft erg last van hoogtevrees, en schaamt zich daarvoor. Hij valt meestal wel in de smaak bij de meiden vanwege zijn uiterlijk, maar hij weet niet echt hoe hij met die aandacht moet omgaan.
    Uiterlijk (met foto) Hij heeft donker haar, en is ongeveer 1.80


    Extra: hij heeft niet gezien wie het schip heeft laten zinken.


    Can't control my second personality

    xVanilla schreef:
    Ik had een vraagje. Mag je ook al bestaande mensen nemen (Jackson Rathbone, etc.), maar dan als namen met dezelfde foto?
    Dat je zeg maar dit hebt:
    Naam: Jackson Rathbone
    .....
    Uiterlijk: Zijn foto.


    Jah dat mag, mijn zusje heeft altijd Billian Kaulitzon en dat is dan Bill Kautlitz (spellfouten? sorry)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    AgentP schreef:
    Naam:Agate (edelsteen) Jule (juweel) Bouvier
    Quizlet Naam: AgentP
    Leeftijd (Personage) : 16
    Geslacht:meisje
    Innerlijk:Agate is 2 jaar geleden verhuisd uit Frankrijk waar ze oorspronkelijk vandaan komt. Maar ze spreekt ook vloeiend Nederlands en Engels. Ze is zachtaardig en word niet snel boos. Maar als ze boos is, is ze dat ook echt.
    Uiterlijk (Met foto) :Ze heeft blond haar waar soms donkere plukken in zitten.Een in ongeveer 1,67 lang. Haar ogen zijn heel donker en omdat ze blind is zie je haar pupil niet.


    Extra:Ze is blind vanaf haar 7de.


    vraagje, hoe moet je overleven als je blind bent?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dodge schreef:
    (...)

    vraagje, hoe moet je overleven als je blind bent?


    als je blind ben zijn je andere zintuigen beter toch?? Ze kan toch voelen, horen enzo? nu zo dus (A)


    Do what people say you can't.

    Ja oke, word moeilijk voor der xd.
    speciaal dus. omg Dare Devil xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kunnen er nog rollen bij of zit het al vol..?

    Zo niet dan zou ik graag een meisje willen reserveren? :3


    Shit Could Be Worse.

    Naam:
    Charlynn(Beeldschoon) Cassidy(slim) Williams. Maar ze wordt meestal Charly genoemd.
    Quizlet Naam:
    Naomia
    Leeftijd:
    16, bijna 17.
    Geslacht:
    Meisje.
    Innerlijk:
    Zie RPG. Kan me er namelijk nooit aan houden.
    Uiterlijk:




    Extra:
    Ze is de dochter van een zeer bekende invloedrijke miljardair. Ze was op de cruise samen met haar beste vriend Orlando, maar die heeft het niet overleeft. Ook weet ze wie het schip heeft laten zinken en weet ze per ongeluk meer over het plan van het laten zinken van het schip.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 22:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    YouAreMyLove schreef:
    Naam:
    David 'Dave' Cooper 'Coop' Andrews.
    Quizlet Naam:
    YouAreMyLover
    Leeftijd (Personage):
    17
    Geslacht:
    Jongen.
    Innerlijk:
    Pers 1; Deze persoonlijkheid is arrogant en erg gewaagd, als hij 'Dave' is gaat hij graag dingen doen die niet mogen, zoals; Expres andere irriteren, andere boos maken, plagen, vernederen etc.

    Pers 2; Als hij David is, is hij lief en zorgzaam, helpt andere graag en staat voor ze klaar. Hij doet er ook alles aan om andere het naar hun zin te laten maken. Hij wil trieste mensen vrolijk krijgen al moet hij er de gekste dingen voor doen.

    Pers 3; Als hij Coop is is hij een bescheidde en verlegen jongen, dan weet hij niet echt wat hij moet doen en verstopt zich dan het liefst in een hoekje, en komt daar de eerste paar uur niet meer uit. Hij durft als Coop ook op niemand af te stappen, en neemt dan ook niet de eerste stap.

    Uiterlijk (Met foto):


    Vak draagt hij spijkerbroeken en t-shirts. Hij is 1.93 lang en weegt 63 kilo. Hij heeft donkerblond/bruin haar en bruine ogen.
    Het bandje om zijn pols betekend heel wat voor hem want die was van zijn vader die twee jaar geleden is overleden aan een hartaanval. Hij is een van zijn andere dierbare armbandjes kwijtgeraakt en is daar erg sad over, hij was namelijk van zijn Opa die vier dagen na zijn vader overleed.
    Extra:
    David heeft meerdere persoonlijkheden.
    Ook heeft David iets met zijn hart en moet daarvoor pilletjes slikken. Hij kan maximaal drie maanden zonder pilletje, maar dan is het echt over.


    Aangepast, vind hem zo leuker :P

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik ga zo mijn reservering maken , als ik alleen thuis ben en alle tijd heb :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lynnie ik heb me persoontje aangepast ^,^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hij weet dus niet meer wie het schip heeft laten zinken?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    RockThisShit schreef:
    Kunnen er nog rollen bij of zit het al vol..?

    Zo niet dan zou ik graag een meisje willen reserveren? :3


    Ik kan er nog wel een meisje en een jongen bijgooien,


    "Find peace in who and what you are." — Saphira