• Nou, er zijn dus in de tweede 2 meisjes bij ons gekomen van Havo en een kende ik al want daar zat ik in groep 8 bij in de klas en de andere kende ik nog niet. Maar ik ging veel met hun om en het werden zo'n beetje mijn beste vriendinnen.
    Soms hadden we wat ruzietjes, maar die werden meestal (snel) opgelost.
    Ik had soms wat botte opmerkingen tegen het meisje wat ik eerst niet kende, ik noem haar even R, maar ik dacht dat ze het niet erg vond, want ik mocht haar graag en ik dacht zij mij ook. Maar toen deed ze opeens heel erg bot en vervelend tegen mij en reageerde gewoon op alles wat ik fout deed etc.
    Ik vroeg elke dag waarom ze zo deed en stuurde haar een brief en een mail dat het me speet (wat ik dan ook fout had gedaan), maar ze doet nog steeds zo rot tegen me. Nu nog steeds.
    Ik heb haar laatst nog een mail geschreven dat ik het heel vervelend vond dat ze nog steeds zo doet en die mail negeert ze gewoon compleet. Ik vroeg haar op school of ze die had gelezen en of ze nog terug ging schrijven. Haar antwoord was domweg dat ze er geen tijd voor heeft gehad. Dat is al ongeveer 3 weken geleden en ze heeft nog steeds niet teruggemaild.

    Nou, vandaag hadden we biologie en ik wilde het wattenstaafje waar mijn wangslijmvlies aan zat weggooien, maar ik struikelde over een tas van een meisje. Genant, maar ach, daar kan ik mee leven. Maar R lachte me dus super hard uit en dat ging zo'n 5 minuten door.
    Ik zei zo dat ze op moest houden omdat het echt niet meer zo grappig was en toen hadden we een soort van bitch fight want ik riep allemaal dat ze haar kop moest houden en dat ik echt vond dat ze normaal moest doen. Ik gooide er even alles uit wat me dwars zat en toen zei zij dus dat ze zo tegen me deed omdat ik ook zo deed tegen haar, in de tweede. Nou, sorry hoor, maar ik heb vaak genoeg mijn excuses aangeboden tegen haar, maar het blijkt dus nog steeds niet goed te zijn. Ooit van vergeven gehoord?

    Het meisje dat naast me zit, ook een best vervelend kind, vroeg zo waarom ik R zo stom vond. Ik zei dat ik haar niet stom vond, maar dat zij mij stom vond. En het is waar, want ik vind haar eigenlijk gewoon een lief meisje, maar als ze me negeert, kan ik haar moeilijk aardig blijven vinden.

    Ik voel me nu gewoon kut omdat ik echt niet weet hoe ik dit goed moet maken en ik zit er heel erg mee, want ik wil eigenlijk gewoon met haar om kunnen gaan zonder dat ze botte opmerkingen maakt.

    Hebben jullie een idee hoe ik dit moet oplossen, want ik wil wel gewoon nog met haar omgaan omdat ze in ons vriendengroepje zit en het is ook niet leuk voor de andere meisjes als wij steeds zo vijandig zijn tegen elkaar.

    Sorry voor dit lange en vervelende verhaal, maar het voelt goed om het even kwijt te hebben.
    Respect als je het helemaal gelezen hebt!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het is wel je eigen schuld dat ze zo tegen je doet, en eerlijk gezegd had ik exact hetzelfde als zij gedaan. Hoe dom kun je dan ook zijn om te zeggen 'sorry voor wat ik ook gedaan heb'? Daar zou ik alleen maar kwader om worden en zij denk ik ook.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Feline schreef:
    Als ik jou was zou ik alles wat je in dit topic neer hebt gezet, tegen haar zeggen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Feline schreef:
    Als ik jou was zou ik alles wat je in dit topic neer hebt gezet, tegen haar zeggen.


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Sommige dingen zijn echt lastig om nog goed te maken.
    Je kan je blijven verontschuldigen, maar als dat niet werkt, geef je toch beter op.
    Het is jammer, maar als ze het niet wil oplossen, moet je je tijd er niet blijven instoppen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ignore.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Valentino schreef:
    Het is wel je eigen schuld dat ze zo tegen je doet, en eerlijk gezegd had ik exact hetzelfde als zij gedaan. Hoe dom kun je dan ook zijn om te zeggen 'sorry voor wat ik ook gedaan heb'? Daar zou ik alleen maar kwader om worden en zij denk ik ook.


    Ik heb het niet zo gezegd als jij denkt dat ik het gezegd heb. Ik heb eerlijk gezegd dat het niet goed was van mij wat ik heb gedaan en dat ik graag weer wil dat het goed komt.

    Ik snap ook heel goed dat ze zo reageert, echt waar, maar ik vind wel dat je iemand ook kunt vergeven als die haar best heeft gedaan om het goed te maken.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Audacity schreef:
    Van wat jij hier hebt geschreven, lijkt 't erop dat dat meisje gewoon helemaal niet zo aardig is. Ik vind het echt tof van je dat je haar gewoon gemaild hebt, het komt over alsof je het serieus goed wil maken met haar. Dat zij daar niet op reageert, is laf. Als zij haar best niet wil doen om het beter te maken, dan moet jij je tijd niet aan haar verspillen. Ik begrijp dat je graag gewoon vriendinnen met haar zou willen zijn, maar het lijkt er niet op dat het ervan gaat komen. Het beste is denk ik om gewoon te proberen met je vriendinnen uit dat vriendengroepje bevriend te blijven en haar zoveel mogelijk te negeren. Misschien verandert zij nog eens en ziet ze in hoe stom zij bezig is.


    Bedankt dat je dat zo zei.
    Ik wil het ook serieus goed maken, maar je hebt gelijk. Het moet ook van haar kant komen en eigenlijk moet ik me er niet zo druk om maken. Ik heb genoeg andere mensen waar ik mee om kan gaan, maar ik voel me gewoon niet goed als mensen me haten of pesten. Dan wil ik liever dat het meteen is opgelost, maar helaas werkt dat niet altijd...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Het lijkt er op dat het behoorlijk diep zit wat je haar in de tweede hebt aangedaan. En dan kan je je excuses aanbieden, dat is ook goed van je, maar daarmee heb je haar niet meteen weer terug alsof er niks gebeurd is. Het heeft haar veel pijn gedaan, en het ziet er naar uit dat je het gewoon verpest hebt met haar. Gewoon laten gaan, als zij niet meer wilt. Vriendschap kun je niet afdwingen.


    ars moriendi

    Haar dit wat je net geschreven hebt laten lezen, of het tegen haar vertellen.


    Inspiration can hit you any time