• Tom en Bill Kaulitz zijn weer op vakantie zijn geweest op de maladive eilanden. Bill Lijkt op sommige foto's behoorlijk mager. al kan dat natuurlijk ook aan de bouw van zijn lichaam liggen.

    Maladive 2010
    Maladive foto's 2
    uiteten

    Dat is al oud nieuws en daar zijn al 30 verschillende foto's ofzo van geweest.(:

    [ bericht aangepast op 20 feb 2010 - 12:32 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Fiction schreef:
    Dat is al oud nieuws en daar zijn al 30 verschillende foto's ofzo van geweest.(:


    ow ja ik ben een tijdje flink ziek geweest :$ dus ik denk dat ik dat toen niet mee heb gekregen

    Bill is wel heel mager.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    OMG dat 1e filmpje, Bill zijn zwembroek op de eerste paar foto's O_O


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Weetje, Bill ziet er gewoon ongezond als hij naast Tom staat.

    en, wat is dat liedje :9~

    Bill is best wel mager.

    Achja. Wat doen we eraan. Niks xd

    Oke ik vind nu officieel dat Bill op een meisje lijkt bij dat uiteten. -geencommentaar-


    when words fail, music speaks.

    Ik vind hen daar echt overduidelijk twins. :'D


    Let the Night embrace you

    Ik vind het best wel asociaal dat ze niet eens normaal op vakantie kunnen zonder dat er allemaal foto's van ze worden gemaakt. En Bill is best wel dun daar ;o

    Fortune schreef:
    Bill is wel heel mager.
    Ik vind dat eigenlijk niet zo mooi >.<


    Your Butt is Mine!

    Ik kan er niks aan doen, maar als ik dat filmpje van dat uiteten kijk denk ik echt 'wat schattig!' Gewoon omdat ze telkens samen gaan en je ziet ze echt nooit zonder elkaar.

    Lighthouse schreef:
    Bill is best wel mager.


    Volgens mij is dat gewoon Bill zijn bouw hoor ><. Want als je soms ziet wat die jongen allemaal naar binnen werkt :P.

    Predictable schreef:
    Ik vind het best wel asociaal dat ze niet eens normaal op vakantie kunnen zonder dat er allemaal foto's van ze worden gemaakt. En Bill is best wel dun daar ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Er zijn een stuk of 40 foto's.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.