• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:47 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    'Maak me los Jake, de stem heeft gelijk, je houdt niet van me,' zeg ik dan. Goed zo, manipuleer hem. 'Maak me los. Ik steek die dolk wel in me. Laat mij het doen!'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik pak nog 2 shirts die ik aan stukken scheur. Ik koop wel nieuwe. Ik bind haar met moeite vast aan het bed zoals ik met Leslie ook gedaan heb.

Joshua
    'Oke' zeg ik vrolijk en loop terug naar de auto. Ik hou de deur voor haar open en stap dan pas in.

Jake Sadler
    Ik kijk Leslie met ongelovige ogen aan en ga naast haar zitten. 'Les, ik hou fucking veel van je en ik laat het niet toe. Ik laat het niet toe dat jij dat mes in je steekt.' zeg ik en druk zachtjes even mijn lippen op de hare.

Axton
    Ik laat Alexi los en zucht dan zachtjes. Ik ga rechtstaan en haal eens diep adem.
    "Ok..." Ik sloot mijn ogen en zag een beeld voor me. Het was een meisje waar ik vroeger wel eens mee gedanst had, in de breakdance-club. Dit was veel moeilijker. Als ik me niet genoeg concentreerde had ze geen benen of zo... Dat zou nu zo geen ramp zijn, maar geen armen wel, anders kon ze de dolk niet door haar fictieve hard duwen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Braxlin 'Rose'
    Ik grijnsde en legde mijn hand op de zijne, terwijl hij de wagen aan zette.
    "Keep on swimming, keep on swimming." grijnsde ik.

Angela
    Het lukt hem en ik loop naar het meisje. 'Wil je dit door je hart duwen en een rondje draaien met het mes?' vraag ik haar vriendelijk en ze knikt zwijgend. Ze doet wat ik haar zeg en ik zie dat Leslie en Alexi stoppen met gillen en tegenspartelen. 'Ik denk dat het gelukt is.' zeg ik.

Leslie Day
    Hij zegt dat hij fucking veel van me houdt. En hij kust me dan, en 1 moment ben ij mezelf terug. 'Weet ik,' fluister ik. Maar dan komt die stem weer terug. Ik draai mijn hoofd van hem weg. 'Ik heb die dolk gepakt dus ik mag hem hebben.' en dan ineens is het alsof ik een klap krijg. De stem is weg. Mijn ogen vallen dicht van vermoeidheid.

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:29 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Joshua
    Ik schud lachend mijn hoofd. In feite kan ik het wel laten verschijnen maar zij weet nog van niets. Ik rij rustig naar school en parkeer me dan.

Axton
    Ik huiverde toen ik het mes voelde, alsof het in mijn hart binnen ging... Maar ik voelde geen pijn, gelukkig. Het was gewoon een gruwelijk gevoel. Het nepmeisje viel neer op de grond en ik voelde mezelf sterven. Snel liet ik haar verdwijnen, maar de rillingen liepen nog steeds over mijn rug.
    Ik zette de gedachten uit mijn hoofd en liep meteen naar Alexi.
    Ik legde mijn hand op haar wang. "Alexi?" vroeg ik voorzichtig.

Braxlin 'Rose'
    Ik sprong uit de auto en nam zijn hand weer beet, terwijl we naar de kamer liepen. Daar vulde ik een rugzak met mijn bikini en een handdoek.
    "Moeten jouw zwemspullen in mijn tas? Ik heb nog veel plek, hoor."

Alexi
    Ik knipper verdwaast met mijn ogen en zie Axton's gezicht. Ik voel een zware druk op mijn lichaam maar die verdwijnt na een tijdje. 'Ax? Wat is er gebeurt?' vraag ik verwart en kijk naar mijn polsen die aan het bed zijn vastgemaakt 'En waarom zit ik vast?' En dan zie ik oma 'En waarom is Oma hier?'

Joshua
    Ik steek er mijn zwemshort en handdoek bij en pak haar tas over zodat ik die over mijn rug kan gooien. 'Zijn we?' vraag ik.

Axton
    Ik maakte haar rustig los en nam haar in mijn armen.
    "Oh, god... Ik dacht dat ik je kwijt was, doe me dat nooit meer aan ja!"
    De tranen stonden in mijn ogen. Ik weet het, niet echt stoer of zo, maar het kwam door de combinatie.
    Ik kan sowieso niet tegen zulke stresssituatie's, dat het Alexi was maakte het nog eens dubbel zo erg en dat ik als ik haar zou verliezen ook nog eens 2 kindjes zou verliezen maakte het 4 keer zo erg. En het feit dat ik net mee was gestorven met het nepmeisje en een groot deel van mijn energie kwijt was door haar tevoorschijn te toveren, maakte het ook niet beter.

Braxlin 'Rose'
    "Jup." zei ik enthousiast en huppelde bijna naar zijn auto.

Alexi
    Ik wrijf troostend over zijn rug en mompel geruststellend dingen als 'Je bent me nooit kwijt' Of 'Ik blijf bij je.' terwijl ik vragend naar oma kijk. Er zit een gat in mijn geheugen. Ze kijkt me onderzoekend aan en zucht dan. 'Je was bezeten Lexi.' zegt ze kalm en ik kijk haar verrast aan 'Bezeten?' zeg ik kalm en ze knikt. Ik lach 'Jullie maken een grapje... toch?'

Joshua
    Ik volg haar lachend en stap ook weer de auto in om naar het zwembad te rijden. 'Samen in een hokje of apart?' vraag ik en wiebel raar met mijn wenkbrauwen.

-nvm

[ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:50 ]

Don't be like the rest of them, darling