• Mijn vader is zonder mij het te melden naar SURINAME GE-EMIGEERD!. Ik heb dan wel 4 jaar geen contact met mijn vader.. Maar hij had het toch wel kunnen melden ofso! Ik vind dit echt kud en ik zit er echt mee! Alsof ik niets voor hem beteken


    - It wasn't your fault, it was mine for believing every word u said -

    WOW, wtf, daar zou ik ook niet over te spreken zijn O.o


    effort never betrays you

    Wauw, dat is niet niks nee. Mijn neef zit nu in het leger. Maar enorm veel sterkte alvast.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Jeetje, wat gemeen! :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is net alsof ik niet belangrijk ben voor hem! Hij is getrouwt met zijn Vierde vrouw in 10 jaar! :$


    - It wasn't your fault, it was mine for believing every word u said -

    Runaways schreef:
    WOW, wtf, daar zou ik ook niet over te spreken zijn O.o


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Runaways schreef:
    WOW, wtf, daar zou ik ook niet over te spreken zijn O.o


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Wauw dat is niet niks, veel succes.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dankje voor jullie medeleven, jullie zijn schatjes ♥


    - It wasn't your fault, it was mine for believing every word u said -

    Ik heb ook zo'n vader. Alleen is hij wel nog steeds in hetzelfde land als mij. Veel sterkte. <3


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    hij is ongeveer 3 weken geleden getrouwt in paramaribo, hij heeft mij zo'n 6 a 7 jaar geleden laten stikken! toen mijn ouders 10 jaar geleden ging scheiden ging hij al 15 jaar vreemd met de beste vriendin van mijn moeder! Ik ben van mijn 6de tot mijn 12de zwaar depressief geweest.


    - It wasn't your fault, it was mine for believing every word u said -

    Dat is wel heel lullig, ondanks dat jullie geen contact meer hadden kon hij het wel even melden lijkt me?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil niet lullig klinken, maar als je al 4 jaar geen contact hebt gehad verbaasd het me niks dat hij dat niet heeft laten weten. Mijn vader zou hetzelfde gedaan hebben als hij dat van plan was.


    -

    Runaways schreef:
    WOW, wtf, daar zou ik ook niet over te spreken zijn O.o


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    JackyD schreef:
    Ik wil niet lullig klinken, maar als je al 4 jaar geen contact hebt gehad verbaast het me niks dat hij dat niet heeft laten weten. Mijn vader zou hetzelfde gedaan hebben als hij dat van plan was.

    Als dochterlief toch al weigert te contacteren is er niet veel om in Nederland te blijven.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Runaways schreef:
    WOW, wtf, daar zou ik ook niet over te spreken zijn O.o


    26 - 02 - '16