• Live While We're Young van 1D is uitgelekt! Hij is geweldig, ik en de andere vier Directioners die helaas een jaar lager zitten hebben net in de pauze gefangirld. Hij is echt geweldig! De link staat hieronder!
    http://soundcloud.com/jacklees/lwwy-yall


    Remember to be ridiculous.

    Uh, kan het ook even in een normale titel? Dit is nogal storend.


    Your make-up is terrible

    Heel leuk voor jullie Directioners, maar één of twee uitroeptekens zijn ook genoeg.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Assassin schreef:
    Uh, kan het ook even in een normale titel? Dit is nogal storend.


    Indeed. Minder !!!!!! mocht ook wel...


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hoezee.
    De titel mag niet in caps en 1 uitroepteken is genoeg.


    i put the fun in funeral

    sorry, ik zit in de les dus had niet echt veel tijd/zin om daar lang overna te denken


    Remember to be ridiculous.

    Doet 't niet maat. En inderdaad een vrij vervelende titel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    De link doet het niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Yo check die titel jonguh. BAM!
    One Direction? Hm, neh I'm outta here.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb hem ook op tumblr gezien/gehoord, ik vind hem echt leuk al had ik wel gehoopt op een laat ons zeggen iets 'volwassener' liedje :')


    The soul needs autumn.

    sorry voor de titel! en ik zal later nog naar de link kijken ik krijg nu een proefwerk


    Remember to be ridiculous.

    Ik ben blij voor je, maar ik ben niet zo dol op 1D


    26 - 02 - '16

    Ik heb je titel Quizletvriendelijk gemaakt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hier is ook de videoclip, voor de geïnteresseerden. Geen hoge kwaliteit helaas :(

    Ik vind het echt een leuke clip, en gewoon een party-song haha.

    kunnen we allemaal even fangirlen en daarna weer verdergaan met het normale leven? Ja, ik heb het gezien en ja het is amazing maar ik voel me echt heel schuldig nu, dus ik denk dat we #SorryOneDirection moeten trenden, in plaats van Live While We're Young, want dat is wat we proberen te doen nu op twitter.. En de video is volgens mij geblogged op youtube enzo, dus alsjeblieft heb een beetje geduld en zet het niet op tumblr of weetik het waar! trouwens, als je het upload op youtube, heb je een probleem! Just sayin


    What by Zeus' beard is going on????

    ZeusBeard schreef:
    kunnen we allemaal even fangirlen en daarna weer verdergaan met het normale leven? Ja, ik heb het gezien en ja het is amazing maar ik voel me echt heel schuldig nu, dus ik denk dat we #SorryOneDirection moeten trenden, in plaats van Live While We're Young, want dat is wat we proberen te doen nu op twitter.. En de video is volgens mij geblogged op youtube enzo, dus alsjeblieft heb een beetje geduld en zet het niet op tumblr of weetik het waar! trouwens, als je het upload op youtube, heb je een probleem! Just sayin

    Ik ga echt niet #SorryOneDirection tweeten omdat één van hun videos is uitgelekt lol
    Hadden ze hem maar beter moeten beveiligen of weet ik veel wat. De video is leuk en ik heb er geen spijt van dat hij één week voordat hij uitkwam al op youtube staat/stond, zoiets is altijd te verwachten.


    The soul needs autumn.