• Anderhalve maand geleden had ik iedereen voor gek verklaard als ze tegen mij zouden zeggen dat ik nu een vriend zou hebben. Maar nu heb ik 'm toch en ik ben helemaal hoteldebotel op hem. Hij is echt ontzettend leuk en we passen goed bij elkaar. ^^
    En dankzij de film Fright Night hebben we voor het eerst gezoend. Het lijkt al heel erg lang geleden, terwijl het nog maar een maand geleden is gebeurd...
    Hihi, ik ben echt zo happy met hem en ik mis hem elke keer weer meer als hij weggaat of ik wegga.

    Twee maanden geleden dacht ik nog dat ik voor altijd alleen zou blijven en kijk me nu eens!

    Wie heeft nog meer een leuk liefdesverhaal? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het nog steeds lief hoe dat gegaan is bij jou ^^

    Mijn verhaal is dat ik naar een feest ging waar mijn ex muziek moest draaien. Ik was nog niet over hem heen en wou even kijken, want hij was altijd bezig met muziek maken toen ik met hem had dus ik wou kijken. En ik ging met een 'vriendin' mee en die stelde me voor aan iedereen. Waaronder mijn vriend dus. :Y) En ondanks dat het in het begin heel kut ging en het bijna uit was zijn we nu 9,5 maand samen en nu gaat het perfect. <3


    -

    Nope, ik ben alleen en dat bevalt me wel :Y)


    Happy for you!


    Pretty is just a pretty word.

    Aahw, superlief! :'D
    Mijn leuke liefdesverhaal is dat ik op een verjaardag een jongen tegenkwam, en ook al maakte hij best een verkeerde indruk door heel stil te zijn en alleen maar op zn mobieltje te zitten, toch trok hij me best wel aan en toen ik met hem ging praten bleken we van dezelfde muziek te houden. Twee dagen later hebben we afgesproken en gezoend (: maar toen ging hij drie weken op vakantie. Toen hij terugkwam nam hij me mee naar een concert, en daar vroeg hij of ik verkering met hem wilde en hij gaf me een supermooie ring <3 En het bleek dat hij de nacht voor die verjaardag maar twee uurtjes geslapen had, haha, vandaar dat hij zo stil was.
    Dat is nu anderhalve maand geleden, en nog steeds worden we iedere dag nog verliefder op elkaar en zweef ik op eem roze wolk, waar geen enkel ander wolkje te bekennen is!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 17:19 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zaterdag ontmoet hij trouwens voor het eerst mijn vriendinnen. Ik ben benieuwd hoe dat zal lopen... :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Zaterdag ontmoet hij trouwens voor het eerst mijn vriendinnen. Ik ben benieuwd hoe dat zal lopen... :'D

    Oooooooo. Ah-aaaaaa (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik had dat ook. Lol, toen vond ik het niet erg. Ik zou het toch wel raar vinden. Maar nu ben ik merkbaar blijer (merk het van mezelf, krijg er ook opmerkingen over).
    Nuja, de mijne is nog bezig. :Y)
    Eind augustus ging ik naar een Q vriendin logeren voor een aantal dagen - zo'n 100km van mijn huis, twee uur reizen -
    En daar zijn we naar drie avonden naar muziek gegaan. De eerste avond was echt onwennig. Daar heb ik m'n nummer gegeven aan één van haar collega's (amper gesproken) Maar ik voelde mij echt niet op mijn gemak en zo'n dingen zijn ook altijd op mijn gezicht af te lezen. (: De tweede avond was al wat beter. De derde avond was die kerel daar opnieuw en hebben we de hele avond gepraat. Enja. Het klikte goed. En blijkbaar deden dingen over ons de ronde :Y)
    En toen zijn we beginnen chatten, maar vooral sms'en en ja. (:
    Zaterdag zie ik hem terug.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:07 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    hahaha, wel 2 maand geleden zat ik ook nog in die geweldige situatie waar ik mijn crush kon krijgen, lol. en nu heel duidelijk niet meer.(cat)


    effort never betrays you


    Wel, er is iemand op school die echt enorm leuk is, nuja, voor zover ik zie hoe hij zich gedraagt, maar dankzij de groepjes op school behoort hij tot de populaire groep -wat normaal is want hij is echt jammie- en ik behoor tot de groep; Ze weten dat we er zijn maar het boeit ze niet.
    Achja, ik vermaak me best bij mijn vriendinnen, enorm goed zelfs, dusja, ik zie wel xd
    Same old same old.

    Zo lief.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Awh al die verhalen zijn zo lief<3
    De mijne bestaat noch niet :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Elenei schreef:
    (...)
    Oooooooo. Ah-aaaaaa (cat)

    Daar hoor jij dus ook bij. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Is het die jongen die eerst met een andere had maar jullie wel altijd veel kletste en lachte? ;D (Van je werk toch of zo?)

    Mijn liefdesverhaal? Ik heb het zaterdag uitgemaakt (nerd)


    Believe in yourself.

    170812 schreef:
    Is het die jongen die eerst met een andere had maar jullie wel altijd veel kletste en lachte? ;D (Van je werk toch of zo?)

    Mijn liefdesverhaal? Ik heb het zaterdag uitgemaakt (nerd)

    Hehe, klopt. Best raar hoe snel het allemaal is gegaan, maar we voelen ons gewoon zo goed bij elkaar, haha. XD
    Naaaaawh, that sucks. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hehe, klopt. Best raar hoe snel het allemaal is gegaan, maar we voelen ons gewoon zo goed bij elkaar, haha. XD
    Naaaaawh, that sucks. (no_chears)


    Oooh echt leuk! Hihi ;D

    Agh ja, het voelde gewoon niet goed. En hij is eigenlijk best irritant. Like, ik had het zaterdag uitgemaakt en op maandag kwam hij op msn en vroeg hij: Hoe voel je je? Dus ik; Prima hoor en jij? Dus hij: Ik ook hoor! Ik ben al over je heen! Had ik echt niet verwacht dat ik zo snel over je heen zou zijn.

    Terwijl hij zondag nog dramatische tweets aan het sturen was over hoe kut hij het vond --' Echt weird.


    Believe in yourself.

    Great! Echt heel leuk voor je ;D


    Aan niets denken is ook denken.