• Ik moet over 1,5 maand een presentatie houden over een engels boek. We moeten een boek lezen dat een beetje op niveau is (ik zit in 5gym), en liever niet te lang ;).

    Weet iemand een leuk boek?
    Oja, en we mogen geen twilight/harry potter lezen.


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Lees The Hobbit! Of anders 1984, dat is ook een awesome boek. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    The Picture of Dorian Gray van Oscar Wilde
    En Never Let Me Go van Kazuo Ishiguro, echt een geweldig boek, dat volgens mij ook wel op niveau is (het is in ieder geval literatuur)


    As travars

    IT - Stephen King


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    The fault in our stars - John Green


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    The boy in the striped pyjama??


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SeverusS schreef:
    The boy in the striped pyjama??

    Wilde ik zeggen... Die heb ik gelezen en die was goed, en niet eens dik, geloof ik.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Kun je niet iets van Stephen King lezen? Die is wel gewaardeerd schrijver en zo. Het boek 'Carrie' is niet zo heel lang, en wordt nu weer herfilmd.


    Food.

    Ik moet Lovely bones lezen voor Engels, maar dat niveau is waarschijnlijk wat te laag.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Elliania schreef:
    (...)

    Whahaha, ik moet er ook een presentatie over geven h'e.
    Dan sta je daar voor de klas een presentatie te geven over een erotisch boek xD.


    Daarnaast is Fifty Shades verre van hoogstaande literatuur. Daar heeft eerder Twilight nog wat van weg dan Fifty Shades want dat hele boek is zo krom als het maar zijn kan en ondanks dat het gaat over een realistisch onderwerp is het zeer onrealistisch geschreven. Dan bedoel ik niet die extreem erotische scenes - daar heb ik zelf niet echt ervaring in :') - maar gewoon het plot opzich en over de korte periode waarin het zich afspeelt. Nee, ik denk dat als je dat boek tevoorschijn haalt je leraar je nog liever een verslag laat schrijven over Jip en Janneke, want het zit bomvol fouten :').


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Ik heb ooit eens Captain Corelli's Mandolin gelezen en dat was best een mooi boek, het was wel de reisversie dus die telde iets van een 150-200 pagina's ipv 550. Niet zo'n heel moeilijk boekje in ieder geval, maar er zit wel wat niveau in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Koraki schreef:
    (...)
    Wilde ik zeggen... Die heb ik gelezen en die was goed, en niet eens dik, geloof ik.


    Ik heb hem niet gelezen, maar ik hoor er heel veel goeds over, dus daarom :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    http://www.bruna.nl/boeken-engels


    Life is hard, just break it with your head <3

    The perks of being a wallflower - Stephen Chbosky


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Virginia Andrews - Flowers in the Attic raad ik echt aan. Het is best een heftig boek en ik denk dat het wel goedgekeurd word, aangezien het nou niet echt voor "jonge" tieners is ook al heb ik het wel gelezen en ik was op dat moment 13, lol.