• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school ©
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: VOL!
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Scientia
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    - Ferdinand Sternwall

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Mary-Lia River ~ Curlies + Crush Louis


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Harry + Brianna



    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 11:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    AgentP schreef:
    (...)

    {lijkt me irritant :S}


    (is het ook :C en OMG heefthij nu echt zoveel fouten getypt ! :o en mijn spatiedoet het ook al niet ! :< )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (is het ook :C en OMG heefthij nu echt zoveel fouten getypt ! :o en mijn spatiedoet het ook al niet ! :< )


    {och arme jij! =(}


    Do what people say you can't.

    [poorr youu (flower) soms werkt mijn spatie ook niet.. Maar ik kan snel blindtypen :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    ik grinnik en kijk haar aan. 'ik zeg alvast sorry' grinnik ik en trek haar daarna mee naar de kamer van Harry. 'ready?' vraag ik en voor dat ze antwoord geeft doe ik de deur al open. 'zeven minuten zijn over!'roep ik en slik daarna. 'wowwe' mompel ik en draai me om. 'ik zie jullie zo wel' zeg ik en lach dan even. Ik doe de deur weer terug en leun tegen de muur aan.

    Heaven-Leigh
    Ik wilde daarnet mijn hoofd schudden , maar Liam deed toen al de deur open. En je wil dus echt niet weten wat we daar zagen. ''I TOLD YOU SO'', roep ik. ''Je weet hoe klef ze zijn!'', roep ik daarna en schiet daarna in lachen uit. Ik ga op de grond zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {oke ik moet fv loten in mijn straat verkopen, ben zo terug (A)}


    Do what people say you can't.

    Brianna T Josephs
    Ik kreun even zacht, maar slaak dan een klein gilletje als Liam samen met Heaven de deur open doet. Ik sla mijn handen voor mijn bovenlichaam en lach dan om Heavens opmerking. 'Oh, sorry, zijn jullie zulke mietjes?!' gil ik. Ik kijk Harry grijnzend aan. 'Aanstellers.' mompel ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {yeah baby, voor het eerst 8 loten verkocht!!!}


    Do what people say you can't.

    (oe net eten ben zoterug)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Laim Payne
    ik schud lachend mijn hoofd. 'Kom jij nou maar onder Harry vandaan!'roep ik lachend en kijk even grijnzend naar Heaven. 'jullie hadden zeven minuten, dus ja jullie waren nirt snel genoeg!'roep ik lachend en kijk even naar de deur.

    Brianna T Josephs
    Ik grom even naar Liam. 'Wat nou als ik hier helemaal niet weg wil?' zeg ik uitdagend. Ik kruip onder Harry weg en loop naar Liam. Ik was een stuk kleiner als hem, maar omdat ik in mijn bh stond was ik toch wel wat intimiderend, hoopte ik. Ik had nu wel even geluk met mijn lijf, dacht ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne
    'dan heb je heel erg pech kleintje' zeg ik lachend en woel door haar haar. 'daar hebben jullie tijd voor na het feestje zeg ik en kijk haar even aan. Ze probeerde intimiderend in te komen maar dat lukte dus totaal stond. Ze had wel lef, dat ze gewoon in der bh ging staan, de meedten mriden deden dat niet zo snel.

    Brianna T Josephs
    'Tsja, dat is het nadeel van als je klein bent.' zeg ik. Ik zag dat hij even naar mijn bh keek en ik giechelde. Ik had volgens mij wat te veel drank gehad. 'Like what you see?' vraag ik uitdagend. Ik draai me naar Harry, die inmiddels op was gestaan en ik ren op hem af, waarna ik in zijn armen spring. Ik sla mijn benen om zijn middel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ja hoor Liam verpeste mij momenje nu.Ik deed mijn shirt weer aan en algauw sprong bree op me en klmde haar benen om me heen.I glimlachten druktemijn lippen op de hare."Er zo zoiets moeen bestaan als 7days in heaven ooka eb ik dat niet nodig,want alsjij bij me bent ben i al in de hemel."zeg ik flirtirig tege haar

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 19:59 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Heaven-Leigh
    Ik grinnik en kijk toe hoe Liam het afhandelt. ''Bree , doe je shirt aan!'', schreeuw ik. Ik rol met mijn ogen en zucht.

    [Mijn vader was me aan het helpen met poster te plakken ghehe:Y)]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 19:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.