• Ik liet mijn ouders dus LWWY horen, en zij zeiden: 'Dat is een ander liedje.'



    Vooral het begin. Dus, wat denken jullie? Is LWWY nu nog steeds zo origineel en bla bla?
    Ik vind LWWY nog steeds geweldig, maar toch vind ik dit niet zo slim.


    Food.

    LWWY, is dat het nieuwe YOLO?
    Volgens mij word ik te oud voor dit soort dingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    LWWY, is dat het nieuwe YOLO?
    Volgens mij word ik te oud voor dit soort dingen.

    Gewoon het nieuwe nummer van One Direction, al word ik heel chagrijnig als het een vervanging voor YOLO wordt.

    OT:
    Alleen de muziek is (volgens mij, ik heb niet bepaald naar de tekst geluisterd) gekopieerd.
    En ach ja, dat zie je tegenwoordig ook wel heel veel. Waarschijnlijk kwam het nog niet eens hier vandaan, en is het maar toeval..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vond alleen de intro lijken op de muziek die 1D bij hun liedje heeft gebruikt, eerlijk gezegd.


    Physics is awesome

    Alleen de intro, de rest niet.
    Maar het blijft echt een heel leuk nummer(:

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 20:43 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hiervoor ging ik dus speciaal dat vreselijke nieuwe liedje van ze luisteren haha.
    Should I stay or should I go is zo'n leuk nummer! En de intro lijkt er wel heel erg op ja. En de muziek zelf, de tekst is wel op een iets ander ritme gezongen.


    Your make-up is terrible

    Als One Direction the Clash gaat kopiëren, moeten ze zich schamen dat ze dat durven. Ik bedoel, het is wel the Clash. En One Direction. En the Clash is awesome.
    Maar goed, ik zal mijn mond wel houden voordat ik iets zeg waar ik spijt van ga krijgen. ;x

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:01 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Memoria schreef:
    Alleen de intro, de rest niet.
    Maar het blijft echt een heel leuk nummer(:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Alleen de intro.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Assassin schreef:
    Hiervoor ging ik dus speciaal dat vreselijke nieuwe liedje van ze luisteren haha.
    Should I stay or should I go is zo'n leuk nummer! En de intro lijkt er wel heel erg op ja. En de muziek zelf, de tekst is wel op een iets ander ritme gezongen.

    +

    Parachutes schreef:
    Als One Direction the Clash gaat kopiëren, moeten ze zich schamen dat ze dat durven. Ik bedoel, het is wel the Clash. En One Direction. En the Clash is awesome.
    Maar goed, ik zal mijn mond wel houden voordat ik iets zeg waar ik spijt van ga krijgen. ;x


    comfort in c h a o s

    1D is ook gewoon niet origineel. Op een vreemde manier lijken alle nummers van hun album, de titels, op een liedje van The Backstreet boys.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit nummer vind ik best stoer, geen zin om One Direction te gaan luisteren. Kay, back to the Backstreet Boys.


    No growth of the heart is ever a waste

    MirLiam schreef:
    Alleen de intro.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Het kan aan mij liggen, maar ik vind dit nummer dus echt niet lijken op dat - naar mijn mening stomme - LWWY lied van One Direction. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oké sorry, ik zat het verkeerde nummer te luisteren. De intro van LWWY lijkt inderdaad op Should I Stay Or Should I Go.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Oké sorry, ik zat het verkeerde nummer te luisteren. De intro van LWWY lijkt inderdaad op Should I Stay Or Should I Go.


    Maar de rest lijkt er niet op of wel?


    Physics is awesome