• Ik kom er nu pas achter dat Gary Oldman aka Sirius Black, James Gordon speelt in de Batman trilogie.


    En ik heb alle 3 de films gezien. Ik geloof dat de truc met een snor en een bril nu wel heeft gewerkt. Ik voel me nu best wel dom.
    Iemand ook zo'n leuke ontdekking gedaan?


    Shoganai i ne~

    Uneventful schreef:
    My whole life was a lie. D:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Uneventful schreef:
    My whole life was a lie. D:

    Lioncourt schreef:
    Ach, dat had ik toen ook met de Dumbledore-switch. Die eerste was overleden en dat wist ik niet dus ik wist niet dat er 2 personen waren die hem gespeeld hadden. (no_chears)


    Haha, dat wist ik ook niet!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wauw. Dat wist ik ook niet!


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik heb ontdekt dat degene die the Doctor speelt in DW ook in HP speelt. Best wel dom dat ik er nu pas achter kom aangezien ik de film al minstens twintig keer heb gezien en ook al heel wat seizoenen van DW.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Holy F! Die vent zat helemaal in mijn hoofd als die agent in batman, maar nu je het zegt zie ik Sirius er in. Wat een onthulling. :'D

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:52 ]


    You are beautiful, you are love.

    AHAAA lol, ik kom er ook net achter xD Is dat btw Daesung van big bang op je plaatje?:9~ -sorry ontopic i know-


    I solemny swear i am up to no good

    Ik had dat dus met Jasper van Twilight en Sokka van ATLA :'D
    Ik wilde eens voor de fun weten wie nu eigen Sokka speelde, ik dus opgezocht en gegoogled en ik kwam opeens uit bij Jasper en ik had echt van wtf O.o no way :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wist het ook niet. Maar dit is dan een van de vele dingen die ik niet weet.


    26 - 02 - '16

    Veeyah schreef:
    whuuut, oke daar kom ik dus nu ook achter. Dat wist ik heel niet, ik voel me nu ook dom.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.