• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik kijk naar Stephanie en schud gelijk mijn hoofd, ik ga echt niet gewoon met zijn vieren.'Oke, dan stuur ik ze hierheen en wijs jij de weg daarheen en gaan wij mee, het is wel te gevaarlijk met zijn vieren, ik ga dat echt niet doen, je weet maar nooit door wat voor mensen ze zijn ontvoert'zeg ik en druk daarna het nummer van de politie in. Ik druk op het groene hoorntje en hou mijn mobiel tegen mijn oor.

    Elena

    'Ja okee, is goed, we moeten niet zo veel meenemen alleen een telefoon die op stil staat, wat ook belangrijk is dat we zo normaal mogelijk moeten doen' zeg ik en ik plan onze hele "missie". 'O, wacht je zei dat je het adres niet hebt, denk eerst even na waar ze zouden kunnen zijn dan gaan we daar heen. We moeten ook even wachten met de politie bellen, totdat we zeker weten waar ze zijn. Mee eens?' zeg ik. Ik loop naar mijn koffer en haal een paar sokken met mijn All Stars te voor schijn, loop weer naar mijn bed en doe mijn spullen aan. Ik kijk iedereen een voor een aan, terwijl ik mijn haar in een hoge knot bind.

    { Zal ik Niall nog spelen? Dat ik begin na de ontvoering? }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Laat de drama zo maar beginnen. Als ik ineens niet reageer komt het omdat ik me ineens echt niet lekker voel en moet straks ook naar de orthodontist]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fluid schreef:
    Elena

    'Ja okee, is goed, we moeten niet zo veel meenemen alleen een telefoon die op stil staat, wat ook belangrijk is dat we zo normaal mogelijk moeten doen' zeg ik en ik plan onze hele "missie". 'O, wacht je zei dat je het adres niet hebt, denk eerst even na waar ze zouden kunnen zijn dan gaan we daar heen. We moeten ook even wachten met de politie bellen, totdat we zeker weten waar ze zijn. Mee eens?' zeg ik. Ik loop naar mijn koffer en haal een paar sokken met mijn All Stars te voor schijn, loop weer naar mijn bed en doe mijn spullen aan. Ik kijk iedereen een voor een aan, terwijl ik mijn haar in een hoge knot bind.

    { Zal ik Niall nog spelen? Dat ik begin na de ontvoering? }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    { pc tript m nogal, maar ik was net te laat met reageren dus het klopt niet meer... }


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik ga nu, reageer wel op me mobiel ^_^]

    (Ja, je mag Niall wel spelen hoor.(A) Dan heeft Amina maar pech, dat wordt toch niks met mij. Ik speel veel makkelijker een bitch.(A) Dus ik speel Sienna dan later nog wel.)

    Stephanie Rosanna Swift.
    "Liam! Niet bellen!" zeg ik snel, maar Liam belt al. Ik zucht even en kijk Elena aan.
    "Ik vind haar plan beter, zij is tenminste nog verstandig. Denk je nou echt dat ze Louis en Harry levend laten als we met politie aan komen lopen?!" bijt ik Liam toe.
    Ja, ik was nu echt kwaad en verdrietig tegelijk. Ik bedoel het ook niet gemeen, echt niet. Maar alles kwam er nu veel botter uit dan ik bedoel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Laat Liam gewoon de politie bellen en waar zijn trouwens onze bewakers al je ze nodig hebt. Dan hadden we dit probleem nooit gehad' zeg ik en kijk even ongeduldig naar Liam. Nu we weten waar we moeten zoeken heb ik geen zin om nog langer niets te doen. 'Trouwens de politie weet wat ze doen en wij niet' mompel ik. 'Het zijn onze vrienden en logisch nadenken zit ervoor ons nu niet bij'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik langzaam. "Sorry... Ik wilde ook niet zo tekeer gaan." zeg ik zacht, waarna ik Liam eventjes verontschuldigend aankijk.
    "Misschien omdat jullie een vakantie wilden zonder bewaking, bekendheid en zo?" vraag ik fronsend. "Kom op! Kunnen we niet alvast gaan?! Elke seconde telt, hoor!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena

    'Nee niet bellen als de politie komt moeten we wel alle info hebben en die hebben we dus niet, we kunnen het beter ter plekke doen. Sorry Liam voor dit, wordt alsjeblieft niet boos op me of ga me alsjeblieft niet haten' zeg ik en gris Liams telefoon uit zijn handen de druk op het rode knopje, waarna ik het weer terug geef. 'Laten we in groepjes er na toe gaan, ieder een zijn telefoon en stuff, en zo normaal mogelijk doen. Kun je jullie bewakers dan niet bellen Zayn?' vraag ik een beetje geïrriteerd.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:04 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Grrrr ik moet beter opletten ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne
    Stephanie protesteerd dat ik niet moet vellen maar ik negeer haar.Elena pakt de mobiel uit mijn hand en ik kijk haar voos aan. 'het gaat wel om mijn vrienden ja! Ik ga gewoon bellen ze helpen ons echt wel!' zeg ik boos en pak mijn mobiel terug om vervolgens alsnog te bellen. Ik krijg iemand aan de lijn en vertel heel gauw wat er is en waar ze moeten komen. Ze verteld dat er twee politie auto's onze kant uitkomen en er over twee minuten zijn. Ik hang op en kijk de andere aan. 'waar wachten we op? Ze ijn er binnen twee miniten!' zeg ik en loop de hotel kamer weer uit.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 16:07 ]

    Zayn Jawaad Malik

    'Het is begrijpelijk dat je zo reageert en daarbij regeer ik ook zo' zeg ik en kijk even naar Liam. 'Het spijt mij dus ook.'
    Ik kijk naar Stephanie en knik. 'Nu je het zegt is dat inderdaad de reden, maar ergens hadden we ook el kunnen verwachten dat dat niet kon' antwoord ik en knik. 'Laten we maar gaan en jij zult ons toch de weg moeten wijzen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (kan je ook nog met Lou reageren:P)

    [ Volgens mij heb ik een reactie over het hoofd gezien:P
    Ik zal even reageren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer