• Ik heb geen idee of dit het juiste topic is , maar ja, titel zegt het (: .

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:33 ]


    Derek and Meredith are soulmates.

    Mordin schreef:
    (...)

    Zelfs dan niet. Permanent gebande mensen komen nooit terug, maar ook hun namen komen niet vrij.

    Jep, helemaal vergeten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Helaas niet, anders was mijn username wel Apocalypse geweest. :c


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Er worden geen users verwijderd, dus helaas. :c Ik vind het ook jammer ja. Inactieve users kunnen altijd terug komen, dus blijven hun usernames van hen.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat er om de 2 jaar wel inactieve users (die bijv. 5 jaar inactief zijn) verwijdert moeten worden.
    Ik bedoel, na 5 jaar besluiten ze echt niet ineens terug te komen hoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik vind dat er om de 2 jaar wel inactieve users (die bijv. 5 jaar inactief zijn) verwijdert moeten worden.
    Ik bedoel, na 5 jaar besluiten ze echt niet ineens terug te komen hoor.


    True!


    26 - 02 - '16

    Endure schreef:
    Ik vind dat er om de 2 jaar wel inactieve users (die bijv. 5 jaar inactief zijn) verwijdert moeten worden.
    Ik bedoel, na 5 jaar besluiten ze echt niet ineens terug te komen hoor.

    Gebeurt niet, vanwege de verwarring die optreed als iemand de username gebruikt van iemand anders.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Gebeurt niet, vanwege de verwarring die optreed als iemand de username gebruikt van iemand anders.

    Maar dat gebeurt toch ook als ik bijvoorbeeld mijn username verander nu. Dan kan iemand toch ook zijn naam veranderen in ASTRONAUTx ? :') Of kan zelfs dat niet?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Maar dat gebeurt toch ook als ik bijvoorbeeld mijn username verander nu. Dan kan iemand toch ook zijn naam veranderen in ASTRONAUTx ? :') Of kan zelfs dat niet?


    Dat kan niet.


    26 - 02 - '16

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Maar dat gebeurt toch ook als ik bijvoorbeeld mijn username verander nu. Dan kan iemand toch ook zijn naam veranderen in ASTRONAUTx ? :') Of kan zelfs dat niet?

    Nee, dat kan niet. Een username is en blijft van jou. Altijd, ook al kom je nooit meer terug op Quizlet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Gebeurt niet, vanwege de verwarring die optreed als iemand de username gebruikt van iemand anders.


    Als een user al 5 jaar inactief is neem ik aan dat bijna niemand die username in zijn geheugen heeft geprent.
    Daarnaast hebben sommigen ooit een account aangemaakt en verder niks gedaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Als een user al 5 jaar inactief is neem ik aan dat bijna niemand die username in zijn geheugen heeft geprent.
    Daarnaast hebben sommigen ooit een account aangemaakt en verder niks gedaan.


    I agree.


    26 - 02 - '16

    Inderdaad, de usernames komen niet meer terug. De voornaamste reden is natuurlijk als er nog mensen terug willen komen, als je terug wil komen op je eigen account en hij blijkt totaal verwijderd te zijn, is dat wel een teleurstelling. Verder -zoals ook al gezegd- verwarring met andere users. Stel je neemt een oude username van een permanent gebande, is dat niet zo fijn voor die user zelf. En verder, misschien is het account ooit nog ergens voor nodig en zijn alle gegevens verwijderd, wat betekent dat er ook een stukje van Quizlet verwijderd wordt.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Maar dat gebeurt toch ook als ik bijvoorbeeld mijn username verander nu. Dan kan iemand toch ook zijn naam veranderen in ASTRONAUTx ? :') Of kan zelfs dat niet?

    Nee, kan niet meer. Er was wel een periode waarin dat kon. Zo is een van mijn vorige namen MyTourniquet ook een andere user hier op Q.


    No growth of the heart is ever a waste

    ASTRONAUTx schreef:
    (...)
    Maar dat gebeurt toch ook als ik bijvoorbeeld mijn username verander nu. Dan kan iemand toch ook zijn naam veranderen in ASTRONAUTx ? :') Of kan zelfs dat niet?


    ... Nee, dat kan niet. Dat was dus de vraag en het antwoord is nee.

    Als je op je profiel (of op het profiel van anderen) kijkt zie je een lijstje met oude usernames. Dat zijn alle usernames die die persoon ooit heeft gehad. Die zullen voor altijd bezet blijven. Ook als degene inactief staat, ook als ie gepermaband is etc


    quidquid excusatio prandium pro

    Endure schreef:
    (...)

    Als een user al 5 jaar inactief is neem ik aan dat bijna niemand die username in zijn geheugen heeft geprent.
    Daarnaast hebben sommigen ooit een account aangemaakt en verder niks gedaan.


    Dat zeg jij. (cat) Ik kan me de users van 5 jaar geleden wel herinneren.


    Your make-up is terrible