• Ik heb geen idee of dit het juiste topic is , maar ja, titel zegt het (: .

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:33 ]


    Derek and Meredith are soulmates.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat vind ik dus echt overbodig en zou hier heel veel verwarring veroorzaken. Moet je voorstellen als je elke naam kunt nemen, ook al is die al bezet (zoals jij zegt). Dan zouden er opeens 10 Rutger's zijn, succes dan met de goede vinden.
    Zo moet het niet op Quizlet komen hoor, want dat forum ziet er ook heel anders uit. Ik vind dat gewoon handig daar, want zo kon ik alsnog Passerby nemen. Het is gewoon handig wanneer je een spel speelt, kan je bijvoorbeeld snel even *new* naast je naam zetten zodat de mensen weten dat je nieuw bent in dat spel. Maar je forumnaam wordt daar in principe zelf al niet veranderd omdat de mensen je zo kennen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mordin schreef:
    (...)

    Ik denk dat de oranje letters de echte verraden.

    Er zijn overigens meer namen dan Hale en Jill, en ik vermoed dat er niet opeens 10 Hale's rondlopen omdat na de eerste die de naam neemt de naam alsnog bezet is totdat die verwijderd zou worden. Laat staan dat iemand die de naam Hale neemt dat automatisch doet om verwarring te zaaien. Dus wat dat betreft ben ik het niet met jullie eens. Dat is gewoon onzinnige paniekargumentatie.

    Maar er zijn nog zat andere redenen om het niet te doen, zoals verloren gegevens, verwarring etc.


    Nou, er zitten een aantal users op Q die ik er zeker wel voor aanzie om het expres te doen hoor.


    Your make-up is terrible

    Maar dan nog vind ik het vreemd, in mijn lijst met oude usernames staat nu Eclipse. En toen ik mijn naam veranderde nam iemand anders die, toen dat nog kon. Nu is het haar naam, en kan ik het niet meer terugnemen terwijl het wel in mijn lijst met oude-usernames staat. Dat is toch raar?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, er zitten een aantal users op Q die ik er zeker wel voor aanzie om het expres te doen hoor.


    En die krijgen een waarschuwing en moeten dan hun naam veranderen. Of worden geband. Want volgens mij valt dat onder faken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    En die krijgen een waarschuwing en moeten dan hun naam veranderen. Of worden geband. Want volgens mij valt dat onder faken.


    Nieuw account aanmaken? :')
    En een faker faken? LOLOLOL.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Maar dan nog vind ik het vreemd, in mijn lijst met oude usernames staat nu Eclipse. En toen ik mijn naam veranderde nam iemand anders die, toen dat nog kon. Nu is het haar naam, en kan ik het niet meer terugnemen terwijl het wel in mijn lijst met oude-usernames staat. Dat is toch raar?

    Dat is dan vast een fout in de database toen dat werd ingevoerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat is dan vast een fout in de database toen dat werd ingevoerd.


    Niet dat ik hem nu nog wil. Maar toen zij haar naam veranderde en ik hem weer wou, kon dat dus niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Niet dat ik hem nu nog wil. Maar toen zij haar naam veranderde en ik hem weer wou, kon dat dus niet.

    Tja, niks aan te doen xd Daarvoor zou je bij Rutger moeten zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Er worden geen users verwijderd, dus helaas. :c Ik vind het ook jammer ja. Inactieve users kunnen altijd terug komen, dus blijven hun usernames van hen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Valentino schreef:
    (...)

    Niet dat ik hem nu nog wil. Maar toen zij haar naam veranderde en ik hem weer wou, kon dat dus niet.


    Als je net nadat de mogelijkheid er was om je naam te veranderen, een andere naam nam, gebeurde dit. Je naam staat of staat niet tussen je oude usernames, maar kan wel nog een keer als username gebruikt worden door een ander. En dan als die ander hem dan heeft gebruikt, is ie wel echt 'bezet'. Dus wat Mitchell zei, was dat inderdaad een bug toen ze username verandering er was.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 15:17 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.