• Ik heb geen idee of dit het juiste topic is , maar ja, titel zegt het (: .

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:33 ]


    Derek and Meredith are soulmates.

    Endure schreef:
    (...)

    Als een user al 5 jaar inactief is neem ik aan dat bijna niemand die username in zijn geheugen heeft geprent.
    Daarnaast hebben sommigen ooit een account aangemaakt en verder niks gedaan.

    Tja, dat mag misschien zo zijn, maar het gebeurd gewoon niet xd Dat is zo bepaald door Rutger en het is als suggestie al meerdere keren geweigerd.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 14:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Tja, dat mag misschien zo zijn, maar het gebeurd gewoon niet xd Dat is zo bepaald door Rutger en het is als suggestie al meerdere keren geweigerd.


    Echt stom, op zoveel sites kan het wel en daar is ook geen verwarring.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het best stom dat usernames van permanent gebande mensen nooit meer vrijkomen, het is niet dat die ooit terug gaan komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Endure schreef:
    (...)

    Echt stom, op zoveel sites kan het wel en daar is ook geen verwarring.

    Tja hier niet, om de bovengenoemde redenen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endure schreef:
    (...)

    Echt stom, op zoveel sites kan het wel en daar is ook geen verwarring.


    Klopt. Maar er zijn nog veel meer sites waar je je naam niet kunt veranderen als je eenmaal een account hebt. En het gaat niet veranderen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Pyromancer schreef:
    Ik vind het best stom dat usernames van permanent gebande mensen nooit meer vrijkomen, het is niet dat die ooit terug gaan komen.

    Als jij opeens de naam Hale hebt dan zul je altijd raar aangekeken worden, maakt niet uit hoelang je die username hebt. Er zal altijd wel iemand zijn die je ziet als "Hale".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    (...)

    Klopt. Maar er zijn nog veel meer sites waar je je naam niet kunt veranderen als je eenmaal een account hebt. En het gaat niet veranderen.


    Haha, dan zat ik nu no vast aan x7UP, omdat toen ik me aanmeldde er bijna niks meer vrij was x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pyromancer schreef:
    Ik vind het best stom dat usernames van permanent gebande mensen nooit meer vrijkomen, het is niet dat die ooit terug gaan komen.


    Nou, ik vind het niet stom want ik kan al raden wat er gaat gebeuren als die vrijkomen. (cat)


    Your make-up is terrible

    Pyromancer schreef:
    Ik vind het best stom dat usernames van permanent gebande mensen nooit meer vrijkomen, het is niet dat die ooit terug gaan komen.


    Sommige zouden maar al te graag terugkomen, maar mogen dat niet meer (en kunnen dat niet meer op hun eigen account). Maar de gegevens die op dat account staan zijn we allemaal kwijt als we die accounts verwijderen én zou iemand aangezien kunnen worden voor een gebande user.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik vind het niet stom want ik kan al raden wat er gaat gebeuren als die vrijkomen. (cat)

    Dan gaat iedereen doen alsof hij/zij die verbannen persoon is. En dat word een chaos.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dan gaat iedereen doen alsof hij/zij die verbannen persoon is. En dat word een chaos.


    Dan komen er zeker allemaal van die mensen die Hale gaan nadoen en Jill


    26 - 02 - '16

    CyberLord schreef:
    (...)
    Als jij opeens de naam Hale hebt dan zul je altijd raar aangekeken worden, maakt niet uit hoelang je die username hebt. Er zal altijd wel iemand zijn die je ziet als "Hale".
    Haha ik zat net aan hetzelfde te denken.
    Naja aan de andere kant zijn we hier best wel verwend dat we hem iedere maand kunnen veranderen. Op zoveel sites gaat dat niet. Het handige aan UKCS is wel dat je een steamaccount moet aanmaken en die naam dus permanent is, maar dat je je forumnaam wel kan veranderen in wat je maar wilt, of hij al bestaat of niet, maar als nog kunnen ze al je gegevens zien om geen verwarring over te brengen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Feline schreef:
    (...)

    Dan komen er zeker allemaal van die mensen die Hale gaan nadoen en Jill

    Jep en dat gaat helemaal mis.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pyromancer schreef:
    (...)Haha ik zat net aan hetzelfde te denken.
    Naja aan de andere kant zijn we hier best wel verwend dat we hem iedere maand kunnen veranderen. Op zoveel sites gaat dat niet. Het handige aan UKCS is wel dat je een steamaccount moet aanmaken en die naam dus permanent is, maar dat je je forumnaam wel kan veranderen in wat je maar wilt, of hij al bestaat of niet, maar als nog kunnen ze al je gegevens zien om geen verwarring over te brengen.

    Dat vind ik dus echt overbodig en zou hier heel veel verwarring veroorzaken. Moet je voorstellen als je elke naam kunt nemen, ook al is die al bezet (zoals jij zegt). Dan zouden er opeens 10 Rutger's zijn, succes dan met de goede vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat vind ik dus echt overbodig en zou hier heel veel verwarring veroorzaken. Moet je voorstellen als je elke naam kunt nemen, ook al is die al bezet (zoals jij zegt). Dan zouden er opeens 10 Rutger's zijn, succes dan met de goede vinden.


    Ik denk dat de oranje letters de echte verraden.

    Er zijn overigens meer namen dan Hale en Jill, en ik vermoed dat er niet opeens 10 Hale's rondlopen omdat na de eerste die de naam neemt de naam alsnog bezet is totdat die verwijderd zou worden. Laat staan dat iemand die de naam Hale neemt dat automatisch doet om verwarring te zaaien. Dus wat dat betreft ben ik het niet met jullie eens. Dat is gewoon onzinnige paniekargumentatie.

    Maar er zijn nog zat andere redenen om het niet te doen, zoals verloren gegevens, verwarring etc.


    quidquid excusatio prandium pro