• Mijn konijntje, het is echt een schatje. ;3 Ik heb ze nog niet zo lang, hoogstens twee weken, en ze is nu al heel erg aanhankelijk en sinds kort geeft ze kusjes. En ze wilt altijd overal bij zijn. ;3
    Heeft er nog iemand zo'n lief huisdiertje?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Twee lieve honden. Ze houden ook veel van kusjes geven xd


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb het allerliefste hondje van de hele wereld, tenminste voor mij. Tegen anderen is ze niet altijd zo lief. SHE'S MA BITCH(cat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik hou van mijn hoooond. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik heb een hamster die zichzelf te goed vindt voor trapjes en zich daarom altijd van de hoogste verdieping af laat vallen. (cat) Ze heeft er nog nooit iets aan overhouden, hoor. Lol, ik heb een Reichenbachhamster. x)
    O, en ik heb nog een halve kat. Telt dat ook?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb een hamster die zichzelf te goed vindt voor trapjes en zich daarom altijd van de hoogste verdieping af laat vallen. (cat) Ze heeft er nog nooit iets aan overhouden, hoor. Lol, ik heb een Reichenbachhamster. x)
    O, en ik heb nog een halve kat. Telt dat ook?


    You just killed me. :W
    En hoe kan je ene halve kat hebben?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Was mijn kat maar zo. D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Reichenbach schreef:
    (...)

    You just killed me. :W
    En hoe kan je ene halve kat hebben?

    Heel simpel. Snowy is eigenlijk niet mijn kat, maar die van de buren. Ze is alleen brutaal genoeg om hier om aandacht te komen vragen. :') Bovendien is mijn moeder gek op katten, dus moedigt ze Snowy's visites erg aan (ik ben zelf namelijk allergisch voor katten, dus kunnen we er geen permanent in huis nemen, hoe graag mijn moeder dat ook wil).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Heel simpel. Snowy is eigenlijk niet mijn kat, maar die van de buren. Ze is alleen brutaal genoeg om hier om aandacht te komen vragen. :') Bovendien is mijn moeder gek op katten, dus moedigt ze Snowy's visites erg aan (ik ben zelf namelijk allergisch voor katten, dus kunnen we er geen permanent in huis nemen, hoe graag mijn moeder dat ook wil).


    Zo, ja. :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb twee fantastische katten C:


    26 - 02 - '16

    Ik mag geen huisdier. (cat)

    Ik heb een kat gehad, maar die hebben we moeten laten inslapen 6 jaar terug :(

    Sweet. :3
    Ik heb twee aanhankelijke katten en een schat van een hond die me altijd uitdaagt om te spelen. Ja, die hond is de enige die me achter de laptop vandaan krijgt. :')


    You are beautiful, you are love.

    Dragneel schreef:
    Ik mag geen huisdier. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Valentino schreef:
    Was mijn kat maar zo. D:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nope. Alleen een zusje van 1 jaar en dat is meer dan genoeg. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.