• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik grinnik om Kate's opmerking."wel dat is perfect."glimlach ik en druk mijn lippen weer op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik grijns tegen zijn lippen aan en kus hem terug, maar dit keer besluit ik om de leiding te nemen. Ik tik met mijn tong tegen zijn onderlip aan, vragend om entree. Mijn handen laat ik rustten op zijn borstkas.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Kate kuste me terug en vroeg om toestemming die ik zonder aarzelen haf door mijn mond te openen.Ik legde mijn handen op haar heupen en genoot alweer van onze kus.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik laat mijn tong rustig naar binnen glijden en verken zijn mond even, waarna ik speelse rondjes om zijn tong begin te draaien en het tempo af en toe een beetje opvoerde. Plagen deed ik eigenlijk best veel, maar ik vond het ook heel leuk om te doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik zie nu pas dat ik af en toe in de VT schrijf, en dan weer in de TT.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ah dat is niet erg heb ik trouwens ook vaak)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    Ik genoot van onze kus en liet haar,haar gang gaan.Zonder dat ik hetecht door had zat ik wat te pruten met de onderkant van haar topje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik grijns tegen Louis' lippen aan als ik zijn handen voel verplaatsen, maar frons ook een beetje. Ach ja, misschien was het wel een van zijn trekjes... Net zoals ik op mijn lip beet.
    Ik was best tevreden dat Louis me zonder protest de leiding gaf, aangezien ik normaal gesproken een heel geworstel vooraf krijg. Ik draai nu weer een stuk langzamer rondjes met mijn tong, aangezien ik geen propeller was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Sorry! Moest even naar beneden van mijn moeder.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (is niets,maar ik weet niet echt hoe ik nu moet reacheren met Lou :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Haha! Ik help wel even.:P)

    Kate Jessica Jordan.

    Als ik merk dat Louis nog steeds aan mijn topje aan het frunniken is verbreek ik toch de zoen en schuif een beetje onzeker naar achter. "Euh..." stamel ik blozend. Wat was zijn bedoeling nou eigenlijk?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik kijk een beetje verbaast,maar zie dan dat ik heel de tijd aan haar topje zat."Euhm...Sorry het ging vanzelf"mompel ik dan en laat haar los.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    "Vanzelf?" vraag ik automatisch, waarna ik mijn topje weer recht trek en hem eventjes aankijk, waarna ik van de tafel afspring. Nou ja, af struikel... Eraf springen met die hakken van mij is nogal moeilijk. Ik schraap eventjes ongemakkelijk mijn keel en kam mijn haar eventjes door met mijn vingers.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "H-Het spijt me."mompel ik dan en kijk naar de grond.Het is lang geleden dat ik echt iemand had waarvan ik hield.En nu was Kate er,maar ik wilde haar niet rap kwijt.Ik wilde haar totaal niet kwijtgeraaken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik kijk Louis eventjes aan en trek hem in een knuffel.
    "Rustig maar, ik wilde je niet overstuur maken..." sus ik hem, terwijl ik zijn rug zachtjes streelde en op mijn tenen ga staan om hem een kus op zijn voorhoofd te drukken.
    "Het geeft niks... Ik ben wel wat gewend. Ik wilde alleen maar weten waarom je het deed." zeg ik, waarna ik hem eventjes aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.