• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Kate leek afwezig en begin zacht te vloeken als er iets niet lukt met haar make-up."Gaat het?Ik wil wel helpen,maar ik ben niet zo goed met make-up."zeg ik dan. Nu kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan ik had gewoon moeten vragen of ze hulp nodig had,nu zal ze zeker geen hulp willen,aloewel het waarschijnelijk beter is voor haar.Anders verpest ik vast haar make-up.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bijt op mijn lip als Louis iets vraagt en kijk hem aan. "Het gaat niet zo goed, nee." zeg ik, waarna ik eventjes frons en het oogpotlood maar laat zitten. Ik had toch al geen zin meer om weer een uur op een stom lijntje te zitten.
    "Ik laat je wel even alleen in de badkamer." zeg ik glimlachend, waarna ik een handdoek uit het kastje pak en hem aan Louis geef. "Roep maar als je me nodig hebt." zeg ik nog, voordat ik de badkamer uitloop en de deur zachtjes sluit. Ik loop door naar mijn kamer en ga op mijn bed zitten, waar ik eventjes de tijd neem om na te denken. Wat was ik aan het doen?!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik knikte en keek dan in de spiegel. Ik zag er nog vermoeid uit.Ik liet het kraantje van de wasbak lopen en vormde met mijn handen een kommetje zodat ik zo wat water kon opvangen om daarna in mijnn gezicht te spetten.Ik had geen tandenborstel ,dus deed ik het maar gewoon met mondspoeling en droogde daarna dan mijn gezicht af.Ik zag er al beter uit dan daarnet nog eventjes mijn haar goed zetten en ik was klaar.Daarna ging ik de badkamer uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik twijfel eventjes, maar pak dan toch mijn telefoon en toets het nummer in van mijn baas. Nee, niet Simon, maar het hoofd van de paparazzi. Michael Crane. Nadat de telefoon twee keer is overgegaan nam hij op. Ik merkte niet eens dat Louis inmiddels al de badkamer was uitgelopen.
    "Je spreekt met Michael."
    Toen ik zijn stem hoorde ademde ik eventjes diep in, voordat ik een hele klaagpoging in werking zette.
    "Ik wil dit niet meer Michael! Ik voel me de hele tijd schuldig en ik weet het gewoon niet meer!"
    "Ho... Kate, over wie praat je?"
    "Louis! Hij is gewoon zo lief en grappig en... Nou ja, je snapt het wel."
    Eventjes was het stil aan de andere kant van de lijn. "Kate, volgens mij vind je die jongen wel degelijk leuk... Als je dat nou doorzet, kun je nog meer over hem te weten komen!"
    Ik verbrak meteen de verbinding en gooide de telefoon hulpeloos naast me op het bed. Michael zei niks verkeerds. Integendeel, hij had me zojuist de waarheid vertelt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik hoorde Kate wat over me zeggen.Ik hield me stil en luisterde haar af.Ik voelde me er totaal niet goed bij ,ik was nu even erg als de paparazie, maar wat Kate zei was vreemd.Ze had het wel degelijk over mij en ze praatte tegen ene Michael.Het kon haar vriendje niet zijn,want Kate zei dat ze geen vriendje had of had ze gelogen? Ze zei dat ze het niet meer wilde.Maar wat wilde ze niet?Toen ik een kleine bonk hoorde besloot ik maar naar beneden te gaan.Het bleef allemaal in mijn hoofd zweven ookal wilde ik het niet weten.Toch ging ik het haar vragen als ze hier beneden is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bleef nog een paar minuten op mijn bed zitten voordat ik eindelijk weer actie ondernam. Ik slikte toen ik opstond en ik vroeg me af wat Louis zolang deed op de badkamer. Toen ik mijn slaapkamerdeur opendeed zag ik dat de badkamerdeur openstond en mijn ogen werden een beetje groter. Dadelijk had hij dat hele gesprek nog gehoord ook!
    Ik keek in de logeerkamer en zag dat Louis daar ook niet was, dus hij zal wel beneden zijn. Ik hoorde ook dat Harry nog sliep en besloot die krullenbol nog maar even te laten liggen. Uiteindelijk loop ik naar beneden en ga naar de keuken, waar ik het koffiezetapparaat aanzette en iets zocht voor het ontbijt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik hoorde Kate de trap afgaan. Ze ging waarschijnelijk naar de keuken.Ik besloot het gawoon maar te vragen en liep de keuken in."Kate mag ik je wat vragen?"vraag in en ga op een stoel zitten aan de keuken tafel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik pak uiteindelijk maar wat sneetjes brood en de jam en zet die maar op tafel neer. Dat kreeg je ervan als je thuis nooit ontbeet. Als ik terugloop naar de koffie en ik Louis zijn vraag hoor knik ik snel.
    "Natuurlijk, vraag maar." zeg ik glimlachend, waarna ik twee mokken inschenk en eentje voor Louis zijn neus zet en zelf tegenover hem ga zitten, voordat ik mijn handen om de warme mok sla en voorzichtig wat koffie drink.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik keek naar de mok koffie die Kate aan me gegeven had."Ik weet dat ik je niet mocht afluisteren ,maar ik hoorde je praten tegen ene Michael dat je het niet meer wil."Wat wil je niet meer,Kate?"vroeg ik dan en keek haar lipbijtend aan.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik verslik me in mijn koffie en hoest eventjes, waarna ik Louis vol ongeloof aankijk. "Je hebt me afgeluisterd?!" vraag ik verontwaardigt, waarna ik zijn vraag hoor en hem schuldig aankijk.
    "I-Ik... Wat gaat dat jou eigenlijk aan?" vraag ik zacht, waarna ik mijn gezicht afwendt, maar dan besluit om toch de waarheid te vertellen. Maar ik ga niet alles vertellen, alleen het deel dat puur om Louis draait. "Ik wil niet meer liegen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik kijk haar aan.Ik voelde me echt gemeen nu,ik had haar gesprek niet mogen afluisteren."Het spijt me Kate."zei ik en luisterde dan verder naar haar.Waarover wou ze niet meer liegen?"Waarover?"vroeg ik dan zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik schud mijn hoofd en kijk Louis aan. "Ik snap wel waarom je het wilt weten." mompel ik, waarna ik mijn rug recht en Louis twijfelend aankijk. "Ik heb toch gezegd dat ik niet meer wilde als vriendschap, toch?" vraag ik, waarna ik eventjes op mijn lip bijt. "Dat loog ik, aangezien ik ehm..." stamel ik, waarna ik rood kleur en het tafelblad ineens heel erg interessant is. "Dat ik je misschien toch wel leuker vind als ik dacht." fluister ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik keek haar aan en begon ook te blozen "Echt?"vroeg ik dan en beet op mijn lip.Ik stond op en hurkte me neer naast Kate zodat we ongeveer de zelfde ooghoogte hadden.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 15:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik zachtjes en ben nu echt bang voor zijn reactie. Ik kijk voorzichtig naar hem op. "Ja, echt." mompel ik, waarna ik eventjes op mijn lip sabbel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "Vind je het erg dat ik dit doe?"vroeg ik dan en drukte voorzichtig en kort mijn lippen op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH