• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kate Jessica Jordan.

    Ik grinnik zachtjes. "Pra wat?" vraag ik plagend, maar ik vraag er niet verder naar. "En dat klopt, maar gillen is slecht voor mijn stem en ook voor jouw oren, dus dat doe ik niet."
    Ik reik omhoog naar zijn lippen en veeg met mijn vingers het bloed voorzichtig weg. "En dat bedoel ik nou. Niet zo slim Louis." zeg ik, waarna ik mijn vingers even bekijk en het maar even laat zitten. Ik kan dadelijk altijd nog naar de keuken lopen en mijn handen wassen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Toen zevoor me zat en het bloed vanmijn lip afveegde,voeldeik haar adem oer mijn huid strijken.Haar lippen die nu enkele centimeters van de mijne afwaren leken mooier an me alopgevallen was.Het was moeilijk om me in te houden,mijn lippen niet op de hare te drukken. Strax was ik haarnog kwijt als vriendin."Prachtig."zei ik dan zacht en kijk weer naar haar lippen en zonder dat ik het nu echt besefte dukte ik toch mijn lippen op de hare.

    (i ga eff t kijken dus het kan zijn dat ik net meer online kom,dus alvat slaap lekker! )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Voordat ik nog kan reageren voel ik Louis' lippen al tegen de mijne. Twijfelend laat ik Louis zijn gang gaan, maar je hoefde geen expert te zijn om te merken dat ik niet echt meewerkte. Mijn hele lichaam was gespannen, maar dat kwam vooral omdat ik nu pas doorhad hoeveel ik Louis hier pijn mee ging doen. Ik had het toch beter op de vriendschappelijke manier kunnen regelen. Niet dat dat ze niet pijn ging doen, maar dit zou echt zijn hart breken. Ik haal mijn lippen van die van Louis af en slik eventjes.
    "Ik kan dit niet."

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 12:09 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    "H...Het spijt me ik had dat niet moeten doen."mompelde ik.Hoe dom kon ik toch zijn..Ik was een grote sukkel."Ik denk dat ik maar beter ga."zeg ik dan en sta op.Ik haatte mezelf nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Ik ga' zeg ik tegen Liam. Ik gris mijn mobiel van de tafel af en loop naar de gang, daar trek ik mijn enkellaarsjes aan en pak ik mijn jas. Ik blijf even in de gang wachten en wacht op reactie van Liam.


    That is a perfect copy of reality.

    Kate Jessica Jordan.

    Ik pak Louis zijn hand vast en ben vastbesloten om die niet meer los te laten.
    "Nee! Alsjeblieft, niet gaan." zeg ik smekend. "Het is niet jouw schuld Louis, eerlijk niet. Maar het is gewoon... Er is iets wat ik je niet kan vertellen en ik weet dat ik je zoveel pijn ga doen als ik dit had doorgezet." leg ik hem uit, waarna ik eventjes slik. "Maar ga alsjeblieft niet. Ik wil niet dat je met een rotgevoel naar huis gaat."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    "wacht waar ga je naar toe?!"roep ik dan nog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Naar de bios, op de tv is er niks!' roep ik naar hem. Ik grinnik even in mezelf, 'En na de bios ga ik naar me vriendinnen, we hebben vanavond een meidenavondje' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Louis tomlinson
    Kate nam mijn hand vast en smeekte me niet te gaan.Ze zei nog iets over me pijn doen ofzo.Ik kijk haar even aan en bijt weer op mijn lip die weer begon te bloeden.Ze was vast op iemand anders verloefd."Wat bedoel je met me pijn doen?"vroeg ik zacht.Tranen borrelde op,maar ik hield me in.Ik zat al heel de dag te janken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    "Ehm... Ik ehm..." stamel ik, waarna ik langzaam rood kleur. Wat ging ik nu weer verzinnen?!
    "Ik heb bindingsangst." piep ik, waarna ik Louis loslaat en mijn gezicht in mijn handen begraaf, alsof ik me zo diep schaam. Eigenlijk had ik het wel een beetje, maar niet zo erg als dat ik het er nu van ging maken.
    "Ik ben gewoon bang dat iemand me pijn gaat doen, dus dan ga ikzelf dingen doen die nergens op slaan. Zoals liegen, bedriegen en zo... Het is onbewust, maar ik doe het toch." lieg ik, zonder op te kijken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik knik en besluit haar een knuffel te geven."ok ik begrijp het."ergens kon je wel teleur stelling horen in mijn stem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ik zit morgen t/m zondag in Turkije)


    Happy Birthday my Potter!

    (Oké, ik zal er rekening mee houden.(A))

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach en trek Louis iets dichter tegen me aan. "Ik ben blij dat je het begrijpt..." fluister ik, waarna ik Louis loslaat. "Niet teleurgesteld zijn alsjeblieft. Het is niet dat ik je niet hartstikke leuk vind, ik ben gewoon bang om je pijn te doen." zeg ik, waarna ik weer naar zijn lippen kijk. "Je bloedt weer."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ze liet me los en zei dat het niet aan mijlag.Weer knikte ik.Ze zei nog dat mijn lip bloedde en ik haalde mijn schouders p."Het zal wel stoppen met bloeden zeg ik dan en plof me weer naast haat in de zetel.
    (slaapwel)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik kijk hem eventjes aan. "Zeker weten? Ik wil wel even een nat doekje halen." zeg ik, waarna ik opsta en de kamer uit wil lopen, maar me nog even omdraai bij de deur. "Dan kan ik meteen iets meenemen. Of als je wilt mag je meelopen."


    Reading a good book is like taking a journey.