• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik. GEZOCHT!!
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.


    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    Deel 2.(A)

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 19:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Harry moest nog naar Kate's huis, en als je wilt kan Harry Niall meenemen, maar dat hoeft natuurlijk niet als dat teveel wordt.xD Of zoals Nyan zegt, naar Liam.(A))

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:35 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Is goed ik stuur Hazz wel naar Kate en Niall komt wel naar Liam (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jessica Jordan.

    "Geen probleem." zeg ik simpel, waarna ik opsta en de konijntjes mee optil. "Als je het niet erg vind, zet ik ze even terug. Anders breken ze mijn keuken nog af." zeg ik grinnikend, waarna ik terugloop naar de tuin en de beestjes in hun hok laat. Ik kijk nog even naar ze voordat ik terugloop naar Louis, aangezien hij er ook nog is.
    "Wat wil je trouwens vanavond doen als Harry er is? Een spelletje of zo?" vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    Ik knikte en wachte af tot ze terugkwam.Ik dronk het laatste beetje uit mijn glas en hoorde haar weer binnen .komen."Hmmm ik weet niet ,mischien durf of waarheid?" vraag ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Met een zak van Nandos in mijn handen loop ik doelloos door de straten. Voor het eerst had ik dus echt geen idee wat of waar ik naartoe zou gaan. Ik kijk even rond en merk dat deze straat me wel heel erg bekend voor komt. Een glimlach komt speelt rond mijn lippen en haal mijn schouders op. Ik loop in de richting van het huis waar ik vaker te vinden was. Het huis van een van mijn beste vrienden. Ik druk op de bel en wacht geduldig af. Dit was dus mijn plan voor vandaag.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Voor de laatste keer bekijk ik het briefje met het adres voor ik het in mijn zak stop. Harry was al eerder meegegaan, maar besluit om dat maar even te vergeten. Ik loop de straat in en kijk even rond. Voor het juiste huis stop ik met lopen en haal mijn schouders op. Ik druk op de bel en wacht geduldig tot er open word gedaan.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 20:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Whaha, volgens mij vergis je je.xD Je schrijft met Harry, niet met Louis!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik zat zo een beetje verveeld naar de tv te staren tot ik de bel hoorde.Was Jaimy nu al terug?Of waren het fans?Ik slenterde de woonkamer uit naar de gang en deed dan open waar ik Niall zag staan met een zak van Nando's.Ik glimlachte en liet hem binnen."Hey Nialler wat brengd jou hier?"vroeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Famous1xx schreef:
    (Whaha, volgens mij vergis je je.xD Je schrijft met Harry, niet met Louis!:P)


    [Mag de gewoonte aangezien ik in de andere rpg Louis speel xD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jessica Jordan.

    "Truth or Dare?! Ik met twee jongens die ik niet vertrouw samen?" vraag ik lachend, maar het lijkt me wel heel leuk. En het was de makkelijkste manier om informatie te ontfutselen. "Maar ik vind het toch een leuk spelletje, dus het is goed." zeg ik, waarna ik de bel hoor en eventjes zucht.
    "Een seconde." mompel ik, waarna ik opsta en naar de deur loop. Als ik hem opengooi zie ik Harry, waarna ik een vriendelijke glimlach opzet.
    "Leuk je te zien, Harry." zeg ik, waarna ik opzij stap zodat Harry naar binnen kan lopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Hello Leeyum' zeg ik vrolijk en loop naar binnen. Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. 'Wat geluk, het feit dat ik zin had in wat gezelschap en de vraag of je honger hebt' antwoord ik en hou met een glimlach de zak voor zijn neus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Als de deur wordt open gegooid en de stem van Kate hoor kijk ik op. Als het om wachten gaat ben ik altijd heel erg ongeduldig en vooral als er ook nog verwacht word dat ik stilsta of stilzit. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Ook leuk om jou weer te zien Kate' zeg ik en loop dan naar binnen toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jessica Jordan.

    Ik doe de deur weer dicht en kijk Harry even aan. "Wil je misschien iets drinken?" vraag ik vriendelijk. "Oh, en Louis had het idee om Truth or Dare te spelen, als je wilt tenminste." zeg ik grinnikend, waarna ik alvast doorloop naar de keuken.
    "Let niet op het huis, het is kleiner als het lijkt."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik grijns."Net een toeval dat ik gezelschap wil en honger heb."zeg ik dan lachend .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Eerlijk gezegd had ik het huis nog niet verlaten, maar oké]


    That is a perfect copy of reality.