• Hallo. =3

    Dus ja, dit is een idee waar ik al een tijdje over nadenk: een notitiepagina bij stories.

    Dat is dus geen label, maar een daadwerkelijke pagina waar je notities aan kunt toevoegen.
    Dan kun je bijvoorbeeld informatie over je personages opslaan, of kleine notities maken over iets kleins wat je later terug wilt laten komen.

    Het lijkt mij vooral handig bij co-auteurs-verhalen. Als je dan iets wilt bespreken hoef je het niet via pb te doen, of te wachten tot diegene online komt of iets dergelijks, en kun je het bij die specifieke story neerzetten.
    Ik weet dat pb'en een kleine moeite is, maar het lijkt mij gewoon wat overzichtelijker. =)

    Maar het is maar een idee, nog niet uitgewerkt. Wat vinden jullie ervan?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Dat kun je bij jezelf gewoon in een apart worddocument zetten en met een co-auteur kun je daar desnoods een ongeactiveerd hoofdstuk voor aanmaken. Ik vind het persoonlijk een beetje een onnodige toevoeging :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Dat kun je bij jezelf gewoon in een apart worddocument zetten en met een co-auteur kun je daar desnoods een ongeactiveerd hoofdstuk voor aanmaken. Ik vind het persoonlijk een beetje een onnodige toevoeging :Y)


    comfort in c h a o s

    Ja, dacht ik ook al aan, maar dat is zo omslachtig. xD
    Vandaar de suggestie. =3


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Yoda schreef:
    Dat kun je bij jezelf gewoon in een apart worddocument zetten en met een co-auteur kun je daar desnoods een ongeactiveerd hoofdstuk voor aanmaken. Ik vind het persoonlijk een beetje een onnodige toevoeging :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Idd, zoals ze zeggen: voor jezelf een word-document maken of een hoofdstuk of zelf een apart (inactief) verhaal.
    Het tweede deed ik zelf, voordat ik een worddocument aanmaakte.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat vind ik wel een leuk idee!


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Dat vind ik wel een leuk idee!


    26 - 02 - '16

    Ik vind het een leuk idee dus ik ben voor!


    Physics is awesome

    Ik vind het ook een prima idee! En aangezien het erg makkelijk te programmeren is, heb ik dat maar meteen gedaan :)


    Dit is mijn signature...

    Dank u Rutger! :D
    Ik ga het meteen uitproberen zodra het er is!

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 14:40 ]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Het is er al. Je kunt het vinden als je een story aanpast.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 14:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Het is er al. Je kunt het vinden als je een storie aanpast.


    Ik zie het nog niet.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Ik zie het nog niet.

    Ga naar "Mijn Stories", druk op "Details" bij een van je stories, druk daarna op "Aanpassen". Daar kun je het vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, lol. XD
    Ik vind het zelf overbodig, maar als zij het leuk vinden...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    (yeah) Echt leuk dat het er nu is.


    Physics is awesome