• Hallo. =3

    Dus ja, dit is een idee waar ik al een tijdje over nadenk: een notitiepagina bij stories.

    Dat is dus geen label, maar een daadwerkelijke pagina waar je notities aan kunt toevoegen.
    Dan kun je bijvoorbeeld informatie over je personages opslaan, of kleine notities maken over iets kleins wat je later terug wilt laten komen.

    Het lijkt mij vooral handig bij co-auteurs-verhalen. Als je dan iets wilt bespreken hoef je het niet via pb te doen, of te wachten tot diegene online komt of iets dergelijks, en kun je het bij die specifieke story neerzetten.
    Ik weet dat pb'en een kleine moeite is, maar het lijkt mij gewoon wat overzichtelijker. =)

    Maar het is maar een idee, nog niet uitgewerkt. Wat vinden jullie ervan?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Best handig (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Werkt het trouwens ook al voor co-auteurs?


    Physics is awesome

    Ja, daar zat ik ook al naar te kijken, ik kan het zelf nergens vinden.
    Je kunt het ook alleen zien als je aanpast, wat op zich geen ramp is, maar dat kunnen co-auteurs dus niet?
    Of ben ik nou heel dom aan het doen? xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    THndALlover schreef:
    Ja, daar zat ik ook al naar te kijken, ik kan het zelf nergens vinden.
    Je kunt het ook alleen zien als je aanpast, wat op zich geen ramp is, maar dat kunnen co-auteurs dus niet?
    Of ben ik nou heel dom aan het doen? xD


    Nee, je bent niet dom aan het doen. Want als co-auteur (ik ben zelf een co-auteur) zie je maar een deel. Zal zo even een printscreen plaatsen.


    Physics is awesome

    Nee, als Co-Auteur kan ik de story niet aanpassen dus kan ik ook geen noties lezen/erin zetten. Verder heb je geen notities bij hoofdstukken zelf.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 15:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:


    Die kan ik niet zien, veeeeeeel te klein.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Nee, als Co-Auteur kan ik de story niet aanpassen dus kan ik ook geen noties lezen/erin zetten. Verder heb je geen notities bij hoofdstukken zelf.

    Daar had ik niet aan gedacht (A)

    Zal ik aanpassen dat co-auteurs ook stories kunnen aanpassen?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Daar had ik niet aan gedacht (A)

    Zal ik aanpassen dat co-auteurs ook stories kunnen aanpassen?


    Ja, graag als dat toch kan.


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    (...)
    Die kan ik niet zien, veeeeeeel te klein.


    Misschien dan toch maar een andere upload site zoeken want het maakt niet uit in welk formaat ik een foto upload, hij blijft klein.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Misschien dan toch maar een andere upload site zoeken want het maakt niet uit in welk formaat ik een foto upload, hij blijft klein.

    Ik heb daar geen last van bij Tinypic. Je moet de Resize functie trouwens niet gebruiken, gewoon foto selecteren en meteen uploaden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Zo beter, dan?


    Physics is awesome

    Oczy schreef:



    Zo beter, dan?

    Ja! Heeeel veel beter.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rutger schreef:
    Ik vind het ook een prima idee! En aangezien het erg makkelijk te programmeren is, heb ik dat maar meteen gedaan :)


    Leuke optie :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Rutger schreef:
    (...)
    Daar had ik niet aan gedacht (A)

    Zal ik aanpassen dat co-auteurs ook stories kunnen aanpassen?


    Als dat kan, zeer graag. =)

    Maakt het sowieso wat gedeelder, denk ik? /vage zin


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!