• Ik werk nu bij de McDonalds.

    Een paar weken geleden moest ik mijn schoolrooster inleveren, zodat ze je werktijden kunnen aanpassen aan je schoolrooster.
    Toen vroeg een van de managers, waar ik mijn schoolrooster inleverde, of ik het erg vond om op zaterdagen te werken.
    Ik zei dat ik het niet erg vond. Toen vroeg ze of ik het erg vond om op zondagen te werken.
    Toen twijfelde ik, omdat ik niet in een weekend op een zaterdag en een zondag wil werken, anders heb ik geen tijd voor mijn huiswerk.
    Dat zei ik dus tegen haar.
    Daarop antwoordde ze dat ik óf op een zaterdag óf op een zondag werd ingedeeld. Toen zei ik dat ik dan ook wel op zondag wilde werken.
    Toen kreeg ik afgelopen nacht een mailtje waarin mijn werktijden staan voor deze week.
    Ook zo lekker op tijd. Stel je zou vandaag om acht uur moeten beginnen, krijg je dat vannacht pas te horen.
    Maar daar staat dus in dat ik dit weekend op zaterdag én op zondag moet werken.
    Like wtf, bitch. Gemeen. Dat is het.

    Ook afgelopen dinsdagochtend had ik een afspraak gemaakt met de huisarts, omdat ik al een half jaar met een zere voet loop.
    Dus moest ik om tien voor half negen op dinsdagochtend naar de huisarts, zodat ze kon kijken wat er aan de hand was.
    Het bleek nogal ernstig, omdat ik er al een half jaar mee liep.
    Ze zei toen tegen me dat ik die middag om vier uur terug moest komen.
    Maar die middag moest ik werken van half vier tot negen, dus ik vroeg of ik niet een andere keer terug kon komen. Maar dat mocht niet.
    Dus ik belde mijn werk, krijg ik meteen de bedrijfsleider aan de telefoon.
    Hij mag mij niet, ik hem niet.
    Dus ik zei dat ik die middag niet kon komen, omdat ik geopereerd werd aan mij voet.
    Toen werd hij boos en zei waarom ik dit niet eerder had verteld. Dus ik zei dat ik het pas net wist.
    Ik ook meteen zeggen dat ik zondag niet kon werken. Ook omdat ik niet te veel op mijn voet mocht staan en omdat mijn opa tachtig werd en mijn broer negentien.
    Toen werd hij nog bozer op me en zei dat ik zelf vervanging moest regelen.
    Ik kon dus niemand vinden die me wilde vervangen, ik heb echt sowieso vijftien mensen gebeld, maar niemand kon, of ze moesten al werken op die dag.
    Gelukkig heb ik die dag nog gewoon af kunnen melden bij een van de managers die mij wel mag :Y)

    Maar serieus, daar wordt je toch niet boos om? (cat)
    Zo, dat is eruit, bedankt als je dit hebt gelezen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat is wel raar, je gaat gewoon naar school en hebt tijd nodig voor je huiswerk dus daar moet je werk rekening mee houden, vind ik. En gezondheid gaat voor werk want ik denk niet dat ze zitten te wachten op een zieke/gewonde werknemer.

    En dat terwijl je laatst zo blij was met je werk, toch?


    Physics is awesome

    Dat is wel mega balen ja ;o
    Ik heb bijna een baan :Y)


    26 - 02 - '16

    Je mag niet op zaterdag én zondag werken. Dat staat in de wet. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Die problemen heeft m'n vriend gelukkig niet bij de Mac, maar wel vet lullig voor jou. Die werkgevers denken soms ook echt alleen maar aan centjes..


    You are beautiful, you are love.

    Doet me denken aan de Jumbo. Dat is echt zo irritant. Hopelijk word het beter en anders gewoon ander werk zoeken.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aria schreef:
    Je mag niet op zaterdag én zondag werken. Dat staat in de wet. (:

    Als je 18 bent wel ><
    Maar de Mac heeft nogal een lak aan de regels. Bij mij zijn ze ook altijd zo aan het zeiken over die roosters. Echt, bah.


    I am an idiot, I move.

    Beterschap met je voet trouwens.


    26 - 02 - '16

    Gazzaniga schreef:
    (...)
    Als je 18 bent wel ><
    Maar de Mac heeft nogal een lak aan de regels. Bij mij zijn ze ook altijd zo aan het zeiken over die roosters. Echt, bah.

    Hij is nog geen achttien, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat vind echt heel asociaal. Eerst lief doen aan vragen wanneer je wel en niet kan en wil werken en daar vervolgens helemaal geen belang aan hechten. Om vervolgens ook nog eens boos te worden als je daar bezwaar tegen hebt. Ze kunnen toch ook wel begrijpen dat een operatie een béétje belangrijker is werken. Tss.
    Beterschap met je voet en veel succes bij de Mac verder.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Oczy schreef:
    Dat is wel raar, je gaat gewoon naar school en hebt tijd nodig voor je huiswerk dus daar moet je werk rekening mee houden, vind ik. En gezondheid gaat voor werk want ik denk niet dat ze zitten te wachten op een zieke/gewonde werknemer.

    En dat terwijl je laatst zo blij was met je werk, toch?
    Ja, klopt. Maar langzamerhand vind ik het toch ook echt saaier worden.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Feline schreef:
    Beterschap met je voet trouwens.
    Dankjewel! Het gaat al wel veel beter (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Aria schreef:
    (...)
    Hij is nog geen achttien, hihi.
    Klopt! Ik ben nog jong (krul)
    Maar ik ga er morgenavond ook even heen, want ik vind dit gewoon gemeen van hen (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Dankjewel! Het gaat al wel veel beter (:


    Mooi zo C:


    26 - 02 - '16

    Like wtf! :o


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sandrachips schreef:
    (...)Ja, klopt. Maar langzamerhand vind ik het toch ook echt saaier worden.


    Dat is jammer. Maar veel beterschap en ik raakte in de war door je username.


    Physics is awesome