• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Fluid schreef:
    [Moet ik nog ergens op reageren?]


    [Als het goed is staat er nog een reactie van Zayn op de vorige pagina]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    ik schud even lachend mijn hoofd. 'wie gaat er dan ook met hakken het bos in?' vraag ik lachend en til haar dan op. Ik loop door en kijk haar aan. 'anders ben je over een.uur nog steeds in die geweldige regen' zeg ik lachend en.kijk haar aan. Inmiddels lopen we alweer bijna het bos uit wat mij laat glimlachen. Ik verlangde nu echt naar mijn heerlijk warme hotel kamer.

    Harry Edward Styles
    'ja, het is echt niet leuk dat mijn krullen weer weg zijn hoor' zeg ik.met een pruillip en schud even met mijn haar. 'ik pak zo gewoon de föhn' besluit ik en glimlach even. Ik stap de lift jit en maak met wat moeite onze hotelkamer open die.ik met mijn voet dichttrap. Ik leg Louis voorzichtig op het bed en kus hem even teder. 'wil je wat hebben of zo? Of wat anders?' vraag ik en kijk hrm aan. 'ik denk dat ik zo trouwens gelijk even ga douchen'

    Elena

    'Zayn ik heb het zo koud, ik word echt ziek denk ik, normaal heb ik het nooit koud. Bovendien is het niet eens zo koud buiten. Hé is dat Liam? Met een meisje die achter hem aan rent?' zeg ik, haal mijn neus op en kruip nog dieper tegen hem aan. Zijn is echt heel lief, hij neemt eigenlijk een wild vreemd meisje mee, op zoektocht naar zijn beste vrienden en vervolgens slaat hij een arm om haar heen. Ik voel me nu echt op mijn gemak. 'Hoe komen we eigenlijk bij het hotel?'


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Sienna Amelia Lakes.

    "Sorry hoor, maar ik loop niet op schoenen die geen hak hebben." zeg ik verontschuldigend, waarna ik eventjes schrik als Liam me optilt. Ik bloos even aangezien ik weet wat ik nu moet zeggen, maar ik krijg het niet over mijn lippen.
    "Ehm... Ik euh... D-Dankjewel?" stamel ik.
    Ik gebruik dat woord eigenlijk nooit. Zelfs niet als ik het hoor te zeggen. Ik was niet ondankbaar, maar het was toch vanzelfsprekend dat mensen mij helpen?! Al vind ik dit toch wel een bedankje waard, aangezien hij me ook gewoon had kunnen laten staan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'geen probleem' glimlach ik en loop inmiddels al weer tot mijn oplluchting het bos uit. Dar betekende niet heel ver meer tot het hotel. Ik zet er op de stoep neer en glimlach. 'hier kan je wel gewoon lopen hé?' vraag ik lachend en trek mijn capuchon dan wat veder over mijn hoofd. Mijn handen stop ik in mijn zakken en kijk een beetje voor me. Het regende echt heel hard, gelukkig zat ik zo lekker droog in het hotel.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik zucht als Liam me op de grond zet. Hij had me net zo goed tot aan het hotel kunnen dragen... Nee, ik was geen verwend nest, al zeiden velen dat. Misschien een beetje dan.
    "Ja, dat zal wel lukken." zeg ik, waarna ik naar mijn handtas grijp en mezelf in het kleine handspiegeltje bekijk.
    "Ah fijn... Ik ben geruïneerd..." jammer ik zacht, waarna ik weer doorloop.
    "Waar moet jij trouwens heen?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    MirrorMalik schreef:
    (...)

    [Als het goed is staat er nog een reactie van Zayn op de vorige pagina]




    [Gedaan ;3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Je bent nog steeds net zo leuk dus maak je daar maar heen zorgen om' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Dat kan je inderdaad ook doen.' Ik grinnik zacht als hij met moeite onze hotelkamer opent en vervolgens met zijn voet dicht trapt. 'Hmm, nu moet je niet van die vragen stellen die moeilijk te beantwoorden zijn' zeg ik grijnzend en kijk hem dan ook weer aan. 'Kan gaan protesteren, maar daar heb ik geen zin in. Dus is goed kan ik dan alleen nog antwoorden' zeg ik en geef hem nog een kus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik trek mijn vest uit om die vervolgens om haar heen te slaan. Daarna sla ik mijn arm ook weer om haar heen en loop rustig een bepaalde richting op. 'Het is niet de bedoeling dat je ziek word en vooral niet op dit moment' zeg ik en kijk en in die richting die ze ook op kijkt. 'Volgens mij wel, maar dan ben ik benieuwd wie dat meisje is, want net was er niemand meer.' Ik kijk even rond en dan weer naar Elena. 'Een beetje geluk en hopelijk snel een bekende weg'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik moet gaan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Okee, ik ga ook zo ik maak nog even deze reactie af en dan ga ik slapen met mijn been.. Hoe kom ik zo de trap op ? Maarja, niet zeiken ;3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    'Dankje voor je vest, maarja die lopen vast ook naar het hotel, zullen wij ook samen lopen? Maar ik ben altijd op de verkeerde momenten ziek. Toen ik jonger was was ik met mijn ouders in Parijs en toen was ik dus ook ziek' zeg ik en sluit mijn ogen even. Samen met Zayn loop ik naar het hotel, ik heb echt slaap nodig nu. 'Waar was jouw kamer ookal weer? Ik heb nog niet eens tijd gehad om mijn spullen enzo uit te pakken. Ben jij niet moe eigenlijk? Oh en sorry als ik te veel praat, slechte gewoonte.' zeg ik en kijk naar beneden. Ik denk dat als ik in mijn kamer kom dat ik even lekker ga douchen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Zo ik heb ff gereageerd ik ga nu slapen, proberen dan met dat been, Zie ik he morgen of gaat het nog niet?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Liam James Payne
    'ach het valt wel mee joh' zeg ik lachend en bekijk erven. Daarna kijk ik weer voor me uit. 'ik moet naar mijn hotel, dat is volgende straat eecht en dan links' zeg ik en kijk haar aan. 'en waar moet jij heen?' vraag ik en stop mijn handen diep in mijn zakken. Ik kijk even om me heen en dan weer rustig voor me uit.