• Ik heb geen tijd om nog veel te typen, want ik moet zo naar school.(A)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'gelukkig maar dat je dat vindt' eg ik grijnzens en die dan een stap dichter naar het bed. 'oké, ik blijf wel even bij je, of je moet mee willen douchen' grap ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. Ik grinnik en ga daarna op het bed zutten. Ik draai me naar Louis en druk een kusje op zijn neus. Daarna glimlach ik en duw hem iets opzij. Ik ga naast hem liggen en kruip dicht tegen hem aan.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik kijk eventjes verrast. "Ik moet daar ook heen, maar voorlopig zal ik daar toch niks kunnen. Mijn broer heeft de sleutel namelijk." leg ik uit, waarna ik weer doorloop en even erover peins om mijn schoenen gewoon uit te doen, maar dat gaat me iets te ver.
    "Dus... Beoefen je een sport of zo?" vraag ik twijfelend, waarna ik zacht op mijn lip bijt. Ik hield er niet van om geen gespreksstof te hebben.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Moet naar school... Ben er rond eh... half vijf weer? Kan eerder zijn aangezien ik vandaag met de auto ga.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Mijn been is nog steeds uberpijnlijk en ma brengt me omdat ik naar de ortho moet dus reageer rond drieen denk ik]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    ( Kan Zayn ff reageren?? We hebben nu engels...)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ Hoe krijg je het voor elkaar op met engels op quizlet te zitten? Nee is goed een reactie komt er zo aan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Natuurlijk vind ik dat' zeg ik grijnzend en ga dan overeind zitten zodat ik hem wat makkelijker kan aankijken. 'Ben blij dat je blijft en dat je sowieso hier al bent. Maar wie zal zeggen of ik wel of niet mee wil' zeg ik grijnzend en ga weer liggen. Niet veel later voel ik hoe hij naast me komt liggen en kruip nog dichter tegen hem aan. Ik pak zijn hand vast en verstrengel mijn vingers met de zijne. 'Mijn superman' zeg ik zacht en druk dan ook nog een kusje op zijn neus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( voor we het lokaal ingingen... Kan je met Zayn ff reageren??)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles
    ik grijns en kijk hem aan. 'nou als je nog met mij wil douchen zeg je het en dan gaan we samen douchen' zeg ik grijnzend en druk een kus op zijn wang. Ik glimlach naar hem en kijk naar onze handen. 'jij bent al supermen' zeg ik en geef hem een kus. 'maar ik ben graag je supermen hoor.' zeg ik met een glimlach. 'I love you' zeg ik en druk daarna liefdevol mijn lippen op de zijne. 'zeg maar wat je wil gaan dorn nu, ik vindt alles prima als ik maar ben jou ven'

    ( Ik zit nu in de auto naar de ortho, dus ik kan erna ff schrijven...)


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Mijn blik gaat van onze handen weer naar hem en glimlach. 'Je hoort het dan wel en is goed' zeg ik en grijns als hij een kus op mijn wang drukt. Ik veeg wat plukken haar uit zijn gezicht en glimlach. 'De laatste tijd niet meer' zeg ik zacht. 'Daar ben ik blij om en dat ben je inderdaad' zeg ik en geef hem een kus. 'I love you too Hazz.' Ik glimlach even tegen zijn lippen aan en kus dan terug. 'Mhm even verzinnen, maar daar ben ik het wel mee eens'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Geen dank en ik heb geen idee waar die naartoe gaan' zeg ik en kijk haar aan. 'Goed plan en daar hebben volgens mij best wel veel mensen last van. Dat is wel jammer als je ziek bent als je in Parijs bent of zulke andere plekken' zeg ik en loop samen met haar naar het hotel. 'Ergens aan het begin van de zevende verdieping vlakbij de andere en vlak bij jou. En sorry dat ik je in dit gedoe mee trok, maar nee ik ben echt alles behalve moe' zeg ik en lach. 'Het maakt niet uit en je praat eigenlijk niet te veel'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    'Ik heb altijd dat soort dingen, maar vind je echt niet dat ik te veel praat, sommige vinden dat. En het geeft niet hoor, dat je me "mee sleepte", ik wilde immers zelf mee.' zeg ik en houd Zayn tegen en sta stil waarna ik hem een knuffel geef. 'Bedankt, dat je me gewoon je vest geeft enzo, misschien een beetje té maar ik voel me prettig zo, afgezien van dat ik het zo koud heb' zeg ik en kijk hem lief aan. Ik ga een beetje te snel denk ik maar ik had gewoon het gevoel dat ik Zayn al jaren kende, ookal was dat niet het geval. 'Wil je dat stukje chocola nu wel?' vraag ik.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Jawaad Malik


    'Dat is iets wat gewoon echt niet leuk , maar nee je praat niet te veel. Ondertussen ben ik gewend dat mensen veel praten dus echt tegen stiltes kan ik niet en dit is juist wel fijn. Maar ben blij dat je mee wilde en je het niet erg vond' zeg ik en zodra ze hem een knuffel geef, sla ik mijn om haar heen. 'Het is echt niets en hoezo een beetje té? Ergens heb ik inderdaad ook dat gevoel' zeg ik glimlachend en kijk haar aan. 'Wat denk je van dat stukje chocola en een beker warme chocolademelk?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik reageer zo, ga nu naar huis)