• Omdat hij altijd zo ongelofelijk intelligent overkomt. Maar niet heus. (cat)


    "When you have a fire in an aircraft, there’s no place to go, exactly, there’s no — and you can’t find any oxygen from outside the aircraft to get in the aircraft, because the windows don’t open. I don’t know why they don’t do that. It’s a real problem. So it’s very dangerous. And she was choking and rubbing her eyes. Fortunately, there was enough oxygen for the pilot and copilot to make a safe landing in Denver. But she’s safe and sound."

    - Mitt Romney, over de noodlandig die het vliegtuig waar zijn vrouw in zat moest maken
    Bron 1, bron 2.



    Serieus, ik vraag me sowieso vaak genoeg af wie er op hem stemt, afgezien van de steenrijke republikeinse bovenlaag van de bevolking, maar deze quote die ik net tegen ben gekomen overstijgt toch weer iedere indruk die ik al had van hoe dom ongeschikt voor presidentschap hij is.
    Ik hoop echt dat hij een grapje maakte, maar het zou me om eerlijk te zijn niet heel erg verbazen als hij dit doodserieus meende. En deze man zal misschien binnenkort de machtigste persoon in Amerika zijn. (no_chears)


    Voor de mensen die het even niet meer volgen: Mitt Romney is de republikeinse tegenstander van Barack Obama in de aankomende presidentsverkiezingen in Amerika. Iedereen zal wel eens het verhaal hebben gehoord over de Amerikaanse politicus die zijn hond op het dak van zijn auto had gezet toen hij op vakantie ging en hem pas eraf haalde toen de diarree langs het raam liep - dat was Romney dus. O, en hij is over het algemeen ook tegen rechten voor homoseksuelen of vrouwen en schijnt zich meer zorgen te maken om de belangen van de rijken dan om de armen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 16:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja ik had het ook al gehoord, ik dacht echt van: "Oh god, laat hem niet winnen." Serieus als hij aan de macht komt, ben ik bang dat er niet veel goeds van gaat komen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Was hij ook degene die zei dat vrouwen niet zwanger konden worden als ze verkracht waren?
    Anyway, ik hou niet van die Romney. Obama is een stuk beter, denk ik.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja, zo heb ik al meer van die uitspraken gezien. Het is een beetje Bush nummero 2. Ze mogen eigenlijk héél blij zijn met Obama, als je ziet wie zich nog meer verkiesbaar stellen.


    Your make-up is terrible

    Haha, geweldig. Ik wist dat die vent dom is, maar dit slaat alles.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Amerikanen zijn sowieso fucking achterlijk. Dus er zullen er genoeg zijn die hem intelligent vinden en op hem stemmen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Floyd schreef:
    Haha, geweldig. Ik wist dat die vent dom is, maar dit slaat alles.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:01 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lilium schreef:
    Was hij ook degene die zei dat vrouwen niet zwanger konden worden als ze verkracht waren?
    Anyway, ik hou niet van die Romney. Obama is een stuk beter, denk ik.


    Jep, dat was hij.

    En ik hoop ook echt dat Obama wint. Ik vind het idee dat deze man aan de macht zou kunnen komen werkelijk eng.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Obama for sure!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik zou voor Obama stemmen als ik mocht :Y)

    We keken gister bij Engels ook de Convention Speech van Ann Romney (z'n vrouw) en die was echt verschrikkelijk :'D Naar het schijnt is ze al in de 60, maar ze ziet er uit als een barbiepop.
    Daarna keken we de speech van Michelle Obama en dat was zooooo veel beter. Zij had tenminste inhoud en kwam stukken intelligenter over 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Obama moet winnen, vind ik. Bush nummer 2, zoals Assassin hem al noemde, mag niet de machtigste man in Amerika en in de wereld worden.


    Physics is awesome

    Ik las dat geloof ik gisteren ook. Domste Amerikaanse president kandidaat ever ._.


    Shoganai i ne~

    TeamSterek schreef:
    Ja ik had het ook al gehoord, ik dacht echt van: "Oh god, laat hem niet winnen." Serieus als hij aan de macht komt, ben ik bang dat er niet veel goeds van gaat komen.

    Assassin schreef:
    Ja, zo heb ik al meer van die uitspraken gezien. Het is een beetje Bush nummero 2. Ze mogen eigenlijk héél blij zijn met Obama, als je ziet wie zich nog meer verkiesbaar stellen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 17:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    (...)

    Jep, dat was hij.

    En ik hoop ook echt dat Obama wint. Ik vind het idee dat deze man aan de macht zou kunnen komen werkelijk eng.


    Helemaal mee eens.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik hoop dat Obama wint.


    Travel far enough, you'll meet yourself