• Vier erfgenamen;

    De eerste, herrezen uit de as van Helga Huffelpuf. Bekend om zijn/haar trouw en geduld.
    De tweede, herrezen uit de as van Rowena Rawenklauw. Bekend om zijn/haar wijsheid.
    De derde, herrezen uit de as van Zalazar Zwadderich. Bekend om zijn/haar sluwheid en trots.
    De vierde, herrezen uit de as van Goderic Griffoendor. Bekend om zijn/haar moed en durf.

    De vier erfgenamen worden uitgekozen om mee te doen aan Toverschool Toernooi mee te doen. Samen met hun vrienden proberen ze zich erdoor heen te slaan. Dit gaat niet altijd even makkelijk, er vallen doden en er ontstaat liefde en ruzie. Niet alleen de erfgenamen hebben het moeilijk, hun vrienden moeten ze helpen. Daarbij komt er een grote oorlog aan. Thane, één van Voldemort's grootste aanhangers, heeft de macht genomen en is vastbesloten om de erfgenamen te doden. Als dit hem lukt kan hij ook de macht over Zweinstein krijgen, maar laten de leerlingen dit zomaar gebeuren?


    De erfgenamen:
    - || Zwadderich, ALLSTARSx ||
    - || Griffoendor, Phrases ||
    - Kathelynn Adrianna Jones || Ravenklauw || Shiki
    - || Huffelpuf, BloodyFace ||

    Leerlingen:
    [oneindig & bestaande personages mogen ook!]
    - Audrey Felicia Longstride || Zwadderich || Unchained
    - Hailey Isobel March || Griffoendor || amy66
    -
    -
    -

    Om in te vullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [Het liefst met een foto]
    Karakter:
    Extra:

    Regels:
    - Minimaal 6 regels.
    - Geen sneltrein.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - 16+ Mag, hoeft niet.
    - Als je offtopic gaat, gebruik dan deze; () [] {}

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 14:49 ]

    I'd love to claim Griffoendor. ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phrases schreef:
    I'd love to claim Griffoendor. ^-^


    There you go (:

    Ravenclaw is dan voor mij :Y) (alsjeblieft? (: )
    Laat ik het maar weer eens proberen! ^^

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 18:26 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    A random slytherin for me please (:


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Ooeee kan ik huffelpuf opeisen D: ? (de erfgenaam dan eh )

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 10:14 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shiki Je staat erbij (:
    Unchained Okay, zal je erbij zetten c;
    BloodyFace Een Huffelpuf voor jouw!

    Mag ik Rowena Ravenklauw's erfgenaam erven reserveren?

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 10:14 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik zie mezelf er niet bij staan? Maar thanks!! (En sorry kwijt, ik had hem al van Ravenclaw ^^)

    Rol
    Naam: Kathelynn Adrianna Jones
    Bijnaam:Katy
    Rol: Erfgenamen Ravenclaw
    Afdeling: Ravenclaw
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Kathelynn heeft een aziatisch uiterlijk. Toch is haar huid vaak erg bleek, wat ze van haar Europese moeder heeft ge-erfd. Haar rode haren knallen heel erg af van haar bleke huid, waardoor haar haren alleen nog maar meer lijken op te vallen. Ook haar lichtgroene ogen heeft Katy van haar moeder. Vaak heeft Katelynn maar een heel klein laagje make-up op, wat bestaat uit mascara en
    Karakter: Kathelynn is een vrij slim meisje. Dat weet ze ook van zichzelf en is daar stiekem ook erg trots op. Het liefst werkt ze alleen aan opdrachten van school, waarmee ze vooral haar eigen ding kan doen. Samenwerken gaat haar wel aardig af, hoewel ze toch liever individueel de opdracht oppakt. Daarnaast is Kathelynn een vriendelijk persoon, wat graag een gesprekje maakt met andere mensen. Ze kan soms heel uitbundig en druk zijn, terwijl andere dagen ze een stil en verlegen poppetje lijkt. Haar vriendinnen zijn dit van haar gewend. Het betekent niet altijd dat er echt iets aan de hand is, maar de stemmingswisselingen komen vaak met hoe fit Kathelynn zichzelf voelt. Soms kan ze zelfs een beetje bazig overkomen, maar zo bedoelt ze het nooit. Als Kathelynn hulp nodig heeft met iets zou ze dat niet zo snel toegeven. Ze houdt het liefst zelf de touwtjes in handen, waardoor ze de controle heeft. Als ze die controle verliest, kan ze in paniek/stress raken.
    Extra: Ze heeft een kat als huisdier\

    (Ik ben nog niet helemaal blij met het karakter, dus misschien ga ik dat stukje nog even aanpassen)

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 11:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Awh, slim van me. Maar als 't goed is staat iedereen er nu bij (:

    Naam: Audrey Felicia Longstride
    Bijnaam: Aud
    Rol: Leerling
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Audrey heeft lang bruin haar, dat tot ongeveer net over haar borsten komt, en chocoladebruine ogen. Ze is ongeveer 1m63 groot en heeft een slank figuur. Als ze geen uniform moet dragen, kleedt ze zich heel casual en ook haar make-up laat ze zo natuurlijk mogelijk overkomen.
    Karakter: Je kan Audrey vergelijken met de standaard slytherin. Ze is sluw, listig, trots, ... en hecht veel belang aan status, maar toch is ze niet zo erg. Natuurlijk moet ze niets weten van mudbloods, maar met halfbloods heeft ze niet zo'n groot probleem. Als je haar kwaad krijgt is ze je ergste vijand, ze zal er alles aan doen om je het leven zuur te maken. Gryffindors kan ze missen als de pest, maar met de andere afdeling heeft ze niet zo'n groot probleem, ook al dat het ook van haar humeur afhangt.
    Extra: Haar vader is Brits en haar moeder half Zweeds en half Spaans, waardoor Audrey zelf dus half Brits, kwart Zweeds en kwart Spaans is.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Mag ik een leerling reserveren? (een meisje)


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Naam: Hailey Isobel March
    Bijnaam: Hails
    Rol: Leerlinge Griffoendor
    Afdeling: Griffoendor
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Hailey is 1.64 m lang, heeft golverig blond haar, een lichte hiud en bruine ogen.
    Karakter: Als eerste is Hailey fel tegen Zwadderich, ze vindt het haar plicht tegen ze te zijn aangezien ze op Griffoenor zit. Ze is ook nogal brutaal. Ze vind het ook leuk om soms grappen uit te halen en is erg koppig. In haar ogen zit ze nooit fout en heeft ze altijd gelijk. Ondanks haar eigenwijze gedrag is ze wel erg behulpzaam
    Extra: Ze heeft een katje, Heidi en een uiltje, Mitch, ze zit op zwerkbal en haar toverstok beataat uit mahonie, haar uit de staart van een eenhoorn en is 26 cm lang.





    Haar karakter breidt ik later uit

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 8:29 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Je staat erbij, amy66 (:

    Aw... Wat een schatje!!


    It's never gonna happen, Guys.

    Wacht even, ik wil denk ik toch een ander uiterlijk voor Hailey, dus dat ga ik even veranderen


    It just takes one negative comment to kill a dream