• Omdat hij altijd zo ongelofelijk intelligent overkomt. Maar niet heus. (cat)


    "When you have a fire in an aircraft, there’s no place to go, exactly, there’s no — and you can’t find any oxygen from outside the aircraft to get in the aircraft, because the windows don’t open. I don’t know why they don’t do that. It’s a real problem. So it’s very dangerous. And she was choking and rubbing her eyes. Fortunately, there was enough oxygen for the pilot and copilot to make a safe landing in Denver. But she’s safe and sound."

    - Mitt Romney, over de noodlandig die het vliegtuig waar zijn vrouw in zat moest maken
    Bron 1, bron 2.



    Serieus, ik vraag me sowieso vaak genoeg af wie er op hem stemt, afgezien van de steenrijke republikeinse bovenlaag van de bevolking, maar deze quote die ik net tegen ben gekomen overstijgt toch weer iedere indruk die ik al had van hoe dom ongeschikt voor presidentschap hij is.
    Ik hoop echt dat hij een grapje maakte, maar het zou me om eerlijk te zijn niet heel erg verbazen als hij dit doodserieus meende. En deze man zal misschien binnenkort de machtigste persoon in Amerika zijn. (no_chears)


    Voor de mensen die het even niet meer volgen: Mitt Romney is de republikeinse tegenstander van Barack Obama in de aankomende presidentsverkiezingen in Amerika. Iedereen zal wel eens het verhaal hebben gehoord over de Amerikaanse politicus die zijn hond op het dak van zijn auto had gezet toen hij op vakantie ging en hem pas eraf haalde toen de diarree langs het raam liep - dat was Romney dus. O, en hij is over het algemeen ook tegen rechten voor homoseksuelen of vrouwen en schijnt zich meer zorgen te maken om de belangen van de rijken dan om de armen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 16:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Helemaal mee eens! Maar goed nieuws: Obama's voorsrping wint. Niet door een goede campagne van Obama, maar juist door een blunder van Romney.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    TeamSterek schreef:
    Ja ik had het ook al gehoord, ik dacht echt van: "Oh god, laat hem niet winnen." Serieus als hij aan de macht komt, ben ik bang dat er niet veel goeds van gaat komen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dear Lord (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik vind het echt vreselijk dat wij Europeanen niet mogen stemmen, want ik zie Amerikanen er eigenlijk wel voor aan om hem als president te kiezen. Al zou ik zelf zonder twijfel voor Obama gaan, maar de Amerikanen zien het geloof ik niet allemaal zo.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Amity schreef:
    ik vind het echt vreselijk dat wij Europeanen niet mogen stemmen, want ik zie Amerikanen er eigenlijk wel voor aan om hem als president te kiezen. Al zou ik zelf zonder twijfel voor Obama gaan, maar de Amerikanen zien het geloof ik niet allemaal zo.


    Ik zal mijn tante eens vragen. Zij woont al weet-ik-niet-hoelang in Amerika.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 21:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bolshevik schreef:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Amity schreef:
    ik vind het echt vreselijk dat wij Europeanen niet mogen stemmen, want ik zie Amerikanen er eigenlijk wel voor aan om hem als president te kiezen. Al zou ik zelf zonder twijfel voor Obama gaan, maar de Amerikanen zien het geloof ik niet allemaal zo.


    Volgens de laatste tellingen staan ze vrij dicht bij elkaar: Obama staat een paar procent voor als ik me niet vergis


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Volgens de laatste tellingen staan ze vrij dicht bij elkaar: Obama staat een paar procent voor als ik me niet vergis

    Nu maar hopen dat dat zo blijft.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vraag me af hoe hij zou reageren als z'n vrouw het raampje zou worden uitgezogen.

    "It's the company's fault! They should have made it impossible to open the windows!!!"

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 16:41 ]