• Het overzetten van verhalen naar de co-auteur.
    Ik heb dit al eens voorgesteld, maar mijn zus krijgt het schijt dat die story nog steeds op haar profiel staat, dat ik het nog eens voorstel.

    Het zou echt handig zijn als je je story kan overzetten naar het account van je co-auteur, want nu staat er een story te schimmelen op iemand zijn account waar ik aan verder wil schrijven en de persoon in kwestie hem van haar account wil.

    In mijn ogen lijkt dit ook echt haalbaar, sinds hoofdstukken niet gekoppeld zijn aan een account.

    Ik zie hier ook alleen maar voordelen, want je kan moeilijk via een bericht in je story mensen melden dat de story wordt verplaats. Als ze het bericht niet hebben gelezen en de story staat al op inactief, werkt dat systeem ook niet echt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Camui schreef:
    Ik vind het ook een goed idee.


    The odds are néver in our favor.

    Jup, voor!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    CyberLord schreef:
    Ik ben hier nog steeds voor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Voor!

    voor!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sowieso voor!


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Merrow schreef:
    Ik volg m'n voorgangers en ben ook voor (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Merrow schreef:
    Ik volg m'n voorgangers en ben ook voor (:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben hier helemaal voor. ^^

    Edit: Oeps, ik zie net dat ik al eens had gereageerd. Nou ja, ik ben in ieder geval nog niet van mening veranderd. x')

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 21:19 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CyberLord schreef:
    Ik ben hier nog steeds voor.


    26 - 02 - '16

    Voor!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ik ben honderd procent voor


    Remember to be ridiculous.

    Hartstikke voor. Waar zijn de mods trouwens? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"