• Elke vrijdagavond, geloof ik, komt PewDiePie (een 22-jarige man - zie mijn pasfoto - die grappige/horror-games speelt en daar geeft hij hilarische reacties op) op Omegle om met zijn fans (bro's) te kletsen. Ik wil dat vanavond ook proberen om verbinding te maken, maar ik weet niet hoe je dat doet. Kan íémand me dat uitleggen? Daar maak je me dan heel erg blij mee :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    I dunno, maar Pewdipie is AWESOME. Ik kijk soms filmpjes van hem ["You just open like a vagina!", "Sun of a barrol!"]. Haha, succes!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 14:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het enige wat ik weet is dat Omegle heel erg veranderd is, en dat ik niet met het nieuwe overweg kan =S Sorry, ik kan je dus niet echt verder helpen...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Awhh. Nog iemand anders? Ik wil het echt heel graag weten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doet hij met of zonder camera? Volgens mij zet hij het wel op twitter als hij er is c:


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    Missionaries schreef:
    Doet hij met of zonder camera? Volgens mij zet hij het wel op twitter als hij er is c:


    Met camera (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pewdie schreef:
    (...)

    Met camera (:.


    Dan moet je even wachten tot "video" beschikbaar is, en als die blauw is moet je erop klikken en dan werkt het hetzelfde als met tekst. Als hij nog een bepaalde intrese gebruikt, zoals "Pewdiepie" ofzo of Felix of idk dan kun je dat er ook bij doen in dat dingetje waar staat "what are you into", dan zie je alleen mensen met dezelfde intresses dus dan zie je Pewdie ook sneller ^^


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    Missionaries schreef:
    (...)

    Dan moet je even wachten tot "video" beschikbaar is, en als die blauw is moet je erop klikken en dan werkt het hetzelfde als met tekst. Als hij nog een bepaalde intrese gebruikt, zoals "Pewdiepie" ofzo of Felix of idk dan kun je dat er ook bij doen in dat dingetje waar staat "what are you into", dan zie je alleen mensen met dezelfde intresses dus dan zie je Pewdie ook sneller ^^


    Maarrr, het tekentje is nu ook blauw, dus kan ik er al op klikken? :'D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben nog maar een maand of zo geabonneerd op z'n chanel, maar hij is echt geweldig x'D. Heb me echt stuk gelachen om Happy Wheels.
    Maar ik zou het niet weten, sorry D:


    i put the fun in funeral

    Pewdie schreef:
    (...)

    Maarrr, het tekentje is nu ook blauw, dus kan ik er al op klikken? :'D.

    Ja c:


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    Ik ben al sinds het begin een hardcore-fan. *O*
    Maar snap je al hoe het werkt nu, of niet? Want ik wil je best helpen. x3

    Lioncourt schreef:
    Ik ben al sinds het begin een hardcore-fan. *O*
    Maar snap je al hoe het werkt nu, of niet? Want ik wil je best helpen. x3


    Nou, ik snap het nog niet zo, haha XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    I love pewdie <3 Maar ik zou je waarschuwen there can be dicks on omegle

    Pewdie schreef:
    (...)

    Nou, ik snap het nog niet zo, haha XD.

    Okay, wat snap je er niet aan? :3
    Je gaat naar omegle, dan heb je een balkje staan onder de tekst Meet strangers with common interests! en daarin vul je woorden zoals "Pewdiepie" & "Pewdie" etc zodat je Felix kan vinden.
    Zorg ervoor dat je het vakje naast Find strangers with common interests hebt aangevinkt.
    En dan klik je op Video. En dan ga je de hele tijd mensen skippen totdat je Pewds tegen komt. x3

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Okay, wat snap je er niet aan? :3
    Je gaat naar omegle, dan heb je een balkje staan onder de tekst Meet strangers with common interests! en daarin vul je woorden zoals "Pewdiepie" & "Pewdie" etc zodat je Felix kan vinden.
    Zorg ervoor dat je het vakje naast Find strangers with common interests hebt aangevinkt.
    En dan klik je op Video. En dan ga je de hele tijd mensen skippen totdat je Pewds tegen komt. x3


    Very thank you <3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pewdie schreef:
    (...)

    Very thank you <3.

    You're welcome. ^^