• ik ben echt dik en ik wil graag afvallen..
    alleen ik weet niet hoe..
    ik probeer altijd gewoon gezond en niet te veel te eten maar ik ben vaak alleen thuis en dan gaat er zo weer een zak snoep of chips naar binnen.
    op school zeggen ze ook al dat ik dik ben en ik voel me er echt heel kut over.
    ik wil graag gewoon gaan zwemmen enzo met vriendinnen maar dan voel ik me heel ongemakkelijk door mijn vette buik!
    en nu wil ik geen gezeik van; je bent mooi zoals je bent.
    reageer dan gewoon niet.

    hebben jullie alsjeblieft tips hoe ik af kan vallen?

    sporten is ook saai :') en voor fitnessen moet je 16 zijn -.-


    Echt niet, hoe kom je daar nou weer bij? Woon jij in Belgie? Ik kan gewoon fitnessen als ik dat wil xD Niet dat ik dat wil ben ik te lui voor, maar schijt xD

    Ik ben dik, ik ga omdat ik zelfmoord neigingen hierom had naar de Dieetiste.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

    Kijk hier maar eens, Dat is een gewihts tester. Ik dacht namelijk eerst ook dt ik te zwaar was, terwijl ik eigenlijk op het randje tussen te licht en gezond gewicht zat

    Niet afvallen xD Je bent zoals je bent, o fuck da tmocht ik niet zeggen... xD


    Get back motherfuckerz'

    ik snap hoe je je voelt
    ik wil graag ook aafvallen enzo

    ehh
    fitness? doe k ook helpt echt
    ga je op fiets naar sgool? dat helpt ook
    vaker nee zeggen tegen snoep
    maar wel blijven ontbijten


    Vampire Heart.

    Ik ben bezig met afvallen. Ik loop hard met mijn moeder.:$ En ik dwing mezelf gewoon om daar ook mee door te gaan. Ik vind mezelf lelijk. En ik wil me 'mooi' voelen. Ik eet zo min mogelijk, en ik wil dus 3 x hardlopen met mijn moeder. Ik ga geen vette dingen en zo meer eten. En ik hoop dat het gaat lukken allemaal. En dat ik me mooi ga voelen.(A)

    das niet dik hoor dan ^^
    das gwn okej.. ik ben juist weer te licht ¬¬


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    okej dit klinkt vast raar maar ik ben volgens mijn dokter veels te licht en ik moet dus wat aan komen maar wat ik ook doe ik kom gewoonb niet aan... ik ben (gaat ff meten) 1.70 m lang en ik weeg nog geen 50 kilo


    As long as forever, I will stay by your side (L)

    gewoon proberen nie te veel te snoepen en veel bewegen

    vragen aan u ma of ze niemeer teveel snoep en chips enz meebrengt want dan kunde der nie aan^^


    You're a star in heaven.