• Ja, ik lig me kapot te hoesten in bed. Ik ben sinds vanochtend ziek geworden. Waarschijnlijk door een vriendin van mij waar ik op ziekenbezoek ging. Mijn schouders en rug doen gewoon pijn van het hoesten en vannacht werd ik super misselijk. En nu voel ik me eenzaam ziekjes ): ik wil graag wat doen, en niet ziek zijn!
    Wie troost mij of is met mij samen ziek?(A)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Aww, beterschap! Met mij ging het voor het eerst deze week weer iets beter, maar voel me nog steeds niet helemaal goed.
    Zet een leuk muziekje aan, pak een boek en blijf lekker op bed liggen! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik doe met je mee :'D.
    Ik ga vanavond vroeg naar bed, zoiets doet wonderen. Deze keer zal ik de daad echt bij 't woord moeten voegen omdat ik anders echt bijna dood ben morgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ahw ):
    Ik wens je veel beterschap en stuur jou een dikke knuffel (:!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Camel schreef:
    Aww, beterschap! Met mij ging het voor het eerst deze week weer iets beter, maar voel me nog steeds niet helemaal goed.
    Zet een leuk muziekje aan, pak een boek en blijf lekker op bed liggen! (:
    ik kijk naar south park, haha. Was je ook zo ziek? Bedankt trouwens (: x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik ben gelukkig (nog) niet ziek! Veel beterschap en verzorg je goed (flower)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Datzelfde heb ik gehad =O
    Alleen dan nog met 6x overgeven etc. =S

    Veel sterkte^^ Dat heb je wel nodig en beterschap natuurlijk (flower)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Uchiha schreef:
    Ik doe met je mee :'D.
    Ik ga vanavond vroeg naar bed, zoiets doet wonderen. Deze keer zal ik de daad echt bij 't woord moeten voegen omdat ik anders echt bijna dood ben morgen.
    nawh, heel veel succes dan! Why dood? Zo ziek? Hihi.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    1453 schreef:
    ahw ):
    Ik wens je veel beterschap en stuur jou een dikke knuffel (:!
    ahh dankje :3 - dikke knuf terug! - hoop nu niet dat jij ook ziek word ;o ghehe.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)ahh dankje :3 - dikke knuf terug! - hoop nu niet dat jij ook ziek word ;o ghehe.


    hehe, komt wel goeeeeeed. hoop ik (cat)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 20:43 ]

    Ik ben ziek met jou! Normaal moest ik vanavond gaan werken, maar het is er ook niet van gekomen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha ik ben ook ziek geworden van ziekenbezoek ^^
    Ik ben ook ziek met jou (en een paar anderen ^^)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Beterschap!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    dankjewel allemaal, doe maar gezellig met mij mee :'D
    OMG ik zit op mobiel en ben nu al een dik half uur met dit berichtje bezig omdat mobiel steeds rot doet. Maar ik wou perse doorzetten om jullie te bedanken en ook beterschap te wensen:Y)
    Sterkte mensjes. - knuffs voor jullie -


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik ben net beter^^
    maar beterschap en mogen de bacterieen snel wegzijn(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."