• Bij mij 'Ik lieg maar één keer van Judy Blundell' en 'Thirtheen reasons why van Jay Asher'
    En bij jullie? (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Pioneers of Psychology.
    Het boek klinkt interessanter dan het is XD.


    I am an idiot, I move.

    Geeneen. D:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Geeneen. D:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Nu 'Cal' en 'De Blanke Masai'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    # De pilaren van de aarde -K. Follett (lol, die ligt er al héél de zomer
    # Een schrijfboekje
    # Dromen van A tot Z
    # Gouden sprookjes
    # Alle sprookjes van de lage landen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fifty shades freed.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik heb heel veel boeken op mijn nachtkastje liggen.

    De Vallei, het spel. Een duitse serie.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    The silver linings playbook.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spotgaai.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Spijkerschrift van Kader Abdollah, een boek dat ik voor school moet lezen. Het boek waar ik eigenlijk in bezig ben op dit moment ligt op mijn bureau. Sherlock Holmes - A Study in Scarlet van Arthur Conan Doyle.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het lied van de nacht van Camillia Morgan-Davis en Birdie van Laure van den broeck.


    comfort in c h a o s

    Camui schreef:
    Ik heb heel veel boeken op mijn nachtkastje liggen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mijn scheikundeboek.

    Straks doet het geen pijn meer & Zij en haar - Dirk Bracke (die lees ik al voor de 7876868 keer)
    De eenzaamheid van de priemgetallen - Paolo Giordano