• Bij mij 'Ik lieg maar één keer van Judy Blundell' en 'Thirtheen reasons why van Jay Asher'
    En bij jullie? (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    W. Axl Rose(The unauthorized biografie) van Mick Wall, The Dirt van Mötley Crüe en een of ander romannetje waar ik de naam van kwijt ben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ASTRONAUTx schreef:
    Geeneen. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Stad der Beenderen (lol wat een kut vertaling), maar ik ben er nog niet in begonnen :x

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 16:20 ]


    As travars

    Holiday blues - Mariëlle Bovenkamp


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De psychologie volgens Jung en The perks of being a wallflower.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Magere jaren - Natascha van Weezel. (voor school)


    You are beautiful, you are love.

    Writing from the heart (a book about creative writing)
    1984 - George Orwell


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bemiddelaar schreef:
    Mijn scheikundeboek.


    + The boy in the striped pyjama's


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Kruisiging - Gerard O'Donovan (verschrikkelijk boek, geen aanrader)
    Het Boek Der Leugens - Brad Metzler (fantastisch boek, haha, gaat over Superman _O_)

    En een e-reader :3


    Destroy what destroys you.

    Ik ben nu Emma van Jane Austen in het Engels aan het lezen (:


    Live life limitless.

    Thor - de asgardsage 1 en IT


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Niet op mijn nachtkastje, maar goed. Dagboek van een Onsterfelijke door Anna Rice, erg leuk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het eerste deel van The Vampire Dairies, Pride & Prejudice, het 7e deel van Harry Potter, Het 2e deel van de Hongerspelen en mijn auto-theorieboek.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Stuuf Wiardi Beckman van Johan S. Wijne en Mannen die vrouwen haten van Stieg Larsson.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ehm 'Runen van aarde' van Stephen donaldson, 'kinderen van moeder aarde' van Thea Beckman en 'de overwintering op Nova zembla' van Lieneke Dijkzeul
    Ben alleen de laatste aan het lezen. De rest lag er nog...


    Stenenlikker